Využití celebrity endorsement v rozhovorech v časopise ZOOT
The Using of Celebrity Endorsement in the ZOOT magazine Interviews
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/99986Identifikátory
SIS: 193021
Katalog UK: 990021932670106986
Kolekce
- Kvalifikační práce [19618]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Štoll, Martin
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Mediální studia
Katedra / ústav / klinika
Katedra mediálních studií
Datum obhajoby
26. 6. 2018
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
Celebrity endorsement, celebrita, časopis ZOOT, komunikace, rozhovor, zakotvená teorie, ZOOTKlíčová slova (anglicky)
Communication, Celebrity endorsement, celebrity, magazine ZOOT, interview, grounded theory, ZOOTPředkládaná diplomová práce se zaměřuje na využití celebrity v rámci propagace produktu, firmy či značky. Pro představu je zde zvolen konkrétní příklad, jehož komparace s podobnými ukázkami konkurence nastiňuje kritický pohled na fenomén celebrity endorsement a celebrit samotných. Stěžejní metodu práce tvoří zakotvená teorie s využitím opakovaného čtení a kódování. Tato metoda je v empirické části aplikována na rozhovory s celebritami z každého čísla časopisu ZOOT a následně jsou její výsledky vyhodnocovány ainterpretovány. Základním cílem práce je potvrdit či vyvrátit tvrzení, že časopis ZOOT využívá formu komunikace odlišnou od své přímé konkurence.
This master thesis is focusing on celebrity endorsement used for product, brand or company promotion. The chosen example is compared with similar competitive ones and demonstrates critical view on celebrity endorsement as a phenomenon and also celebrities. The Grounded theory using repeated reading and coding is chosen as an analysis method for this thesis. This method is used in empirical part of the paper, applied on the interviews from every issue of the magazine ZOOT published and its results are interpreted and evaluated afterwards. The main aim of this thesis is to confirm or disprove the statement that magazine ZOOT uses communication strategy that differentiate it from its competition.
