Analýza volební kampaně ve volbách do PS PČR v roce 2017: případová studie Pirátská strana
Analysis of the electoral campaign in the elections to the Chamber of Deputies of the Czech Republic in 2017: a case study of the Pirates'party
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/99664Identifikátory
SIS: 189587
Kolekce
- Kvalifikační práce [17123]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Charvát, Jan
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Politologie
Katedra / ústav / klinika
Katedra politologie
Datum obhajoby
21. 6. 2018
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
Politická strana, Piráti, volby, kampaň, Poslanecká sněmovnaKlíčová slova (anglicky)
Political party, Pirates party, election, campaign, Chamber of DeputiesHlavním cílem této práce je analyzovat předvolební kampaň České pirátské strany ve volbách do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky roku 2017. Přestože se Piráti od vzniku strany roku 2009 účastnili již několika voleb, tak právě tyto volby přinesly největší volební úspěch. V současné době se na předvolebních kampaních jednotlivých stran podílejí extérní odborníci z různých oborů. Taková spolupráce většinou trvá pouze po dobu předvolební kampaně a po volbách končí. Tito odborníci vytvářejí strategie a plány kampaně, školí lídry v komunikaci, vedou analýzy "značky" atd. Stěžejním cílem této práce je analyzovat, jak Piráti předvolební kampaň vedli, jestli spolupracovali s externími odborníky a jaké prvky se v jejich kampani objevovaly.
The main goal of this master thesis is to analyse the election campaign of the Czech Pirate Party in the elections to the Chamber of Deputies of the Parliament of the Czech Republic in 2017. Even though the Pirate Party have participated in several elections since 2009, the election in 2017 brought the greatest electoral success. Nowadays, the external experts from various fields participate in the pre-election campaigns of the parties. Such cooperation usually lasts only during the pre-election campaign and it ends after the elections. These experts create campaign strategies and plans, train party leaders in communication, provide brand analyses, etc. The primary objective of this thesis is to analyse how the campaign of the Czech Pirate Party was conducted in 2017, whether they collaborated with external experts and what elements they had in their campaign.