Spolupráce módních značek s influencery na Instagramu
Collaborations of fashion companies and influencers on Instagram
bachelor thesis (DEFENDED)
View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/99161Identifiers
Study Information System: 192548
Collections
- Kvalifikační práce [18180]
Author
Advisor
Referee
Koudelková, Petra
Faculty / Institute
Faculty of Social Sciences
Discipline
Marketing Communications and Public Relations
Department
Department of Marketing Communication and Public Relations
Date of defense
13. 6. 2018
Publisher
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědLanguage
Czech
Grade
Excellent
Keywords (Czech)
Instagram, sociální sítě, influencer, online marketing, influencer marketing, marketing v oblasti módyKeywords (English)
Instagram, social media, influencer, online marketing, influencer marketing, fashion marketingTato bakalářská práce pojednává o fenoménu influencerů na sociálních sítích a jejich využití v oblasti marketingové komunikace módních značek. Cílem práce je prozkoumat influencer marketing na Instagramu. V první části práce se nachází teoretické zakotvení této problematiky z hlediska marketingové komunikace a PR. V praktické části jsou obecně a konkrétně popsány jednotlivé formy influencer marketingu na Instagramu. Následně je zpracován dotazník, který se zaměřuje na fanoušky vybraných světových influencerů a odkrývá, jaký dopad spolupráce na Instagramu mají.
This bachelor thesis focuses on the phenomenon of influencers on social media and their use in the area of the marketing communication of fashion brands. The purpose of this thesis is to explore the influencer marketing on Instagram. The first part of this thesis describes the theoretical foundations based of marketing communication and PR. The next part of this thesis focuses on the specific forms of influencer marketing on Instagram which are followed by the research of followers of selected influencers that explores the impact of branded content on Instagram.
Citace dokumentu
Metadata
Show full item recordRelated items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Nové marketingové metody v knihovnách
Defence status: DEFENDEDSteklá, Zuzana (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2013)Date of defense: 16. 9. 2013V posledních několika letech se marketing zařadil mezi klíčové procesy v knihovnách, slouží jako účinný nástroj konkurenčního boje, prostředek k definování identity knihovny a nový způsob komunikace s uživateli. Knihovny ... -
Olfaktorický marketing - využití přirozených a uměle šířených aromat v maloobchodních prodejnách přírodní kosmetiky
Defence status: DEFENDEDPlachá, Linda (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2018)Date of defense: 13. 6. 2018The bachelor thesis "Olfactory marketing - The usage of natural and artificially propagated aroma in retail stores of natural cosmetic products" deals with the usage of olfactory marketing in the field of business and its ... -
Ambush marketing na příkladu Mistrovství světa v ledním hokeji 2015
Defence status: NOT DEFENDEDLakomá, Milena (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2018)Date of defense: 25. 9. 2018Tato bakalářská práce se věnuje problematice ambush marketingu - nebo také parazitujícího marketingu - na konkrétním příkladu Mistrovství světa v ledním hokeji, které se konalo v roce 2015 v Praze a v Ostravě. Ve práci je ...