Úspěšný učitel - různé pohledy na kvalitu pedagoga
A successful teacher -different perspectives on teacher quality
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/95489Identifikátory
SIS: 185146
Kolekce
- Kvalifikační práce [23212]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Strouhal, Martin
Fakulta / součást
Filozofická fakulta
Obor
Pedagogika
Katedra / ústav / klinika
Katedra pedagogiky
Datum obhajoby
30. 1. 2018
Nakladatel
Univerzita Karlova, Filozofická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Dobře
Klíčová slova (česky)
Učitel|pedagog|úspěšný učitel|typologie|autoritaKlíčová slova (anglicky)
Teacher|pedagogue|succesful teacher|typology|autorityTato bakalářská práce nejprve definuje klíčové pojmy učitel, pedagog, vychovatel. Dále se zabývá osobností učitele, především různými typologiemi. Následuje hlavní část této práce, zamyšlení nad úspěšností pedagogického procesu a nad tím, jak je definován pojem "úspěšný učitel" dnes a jak tento pojem byl vnímán v minulosti. V závěru autor připojuje několik svých pedagogických zkušeností. Klíčová slova Učitel, pedagog, úspěšný učitel, typologie, autorita
This bachelor thesis first defines key words a teacher, a pedagogue, and an educator. It also deals with the teacher's personality, especially with different typologies. The major part of this thesis is a reflection about the success of the educational process and how is the idea of "succesful teacher" defined today and how was this concept percieved in the past. In the final part of this thesis the author adds a few of his educational experiences. Key words Teacher, pedagogue, succesful teacher, typology, autority