Význam marketingové komunikace pro podnik
The importance of marketing communications for a company
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/94832Identifikátory
SIS: 183539
Kolekce
- Kvalifikační práce [13920]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Charvátová, Dagmar
Fakulta / součást
Právnická fakulta
Obor
Právo
Katedra / ústav / klinika
Katedra národního hospodářství
Datum obhajoby
31. 1. 2018
Nakladatel
Univerzita Karlova, Právnická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
politická strana, propagace, srovnáníKlíčová slova (anglicky)
political party, promotion, comparisonTato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací vybraných politických stran a hnutí, které se ucházely o přízeň voličů ve volbách do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky v roce 2017. Práce přináší ucelený pohled na využití nástrojů marketingové komunikace politickými stranami a hnutími v období volebních kampaní. Pro zařazení marketingové komunikace v rámci oboru a pochopení souvislostí práce obsahuje vymezení marketingu v obecné rovině. Následně se zabývá komunikačními nástroji, se kterými měla veřejnost šanci se setkat a pomocí nichž se strany snažily získat voliče na svou stranu. Důležitý aspekt při sestavování komunikačních nástrojů volební kampaně představuje také finanční stránka věci, neboť politické strany musí respektovat zákonná omezení financování politických stran a jejich kampaní, která se poprvé uplatnila právě pro volby do Poslanecké sněmovny Parlamentu ČR v roce 2017. Práce definuje základní omezení, včetně správního úřadu vykonávajícího dohled v této oblasti. Následně tato práce nabízí souhrn všech nástrojů marketingové komunikace spolu s následným hodnocením silných a slabých stránek každé politické strany a hnutí. V návaznosti na hodnocení marketingové komunikace jednotlivých politických subjektů dochází ke srovnání a hodnocení všech politických kampaní mezi...
The diploma thesis is focused on the marketing communication of selected political parties and movements, which participated in the election to the Chamber of Deputies of the Parliament of the Czech Republic in 2017. The thesis provides a comprehensive approach to the use of marketing communication tools of political parties and movements during election campaigns. The thesis contains a definition of marketing itself on a general level to classify marketing communication within the field and to understand the context. Subsequently it is focused on marketing communication tools, which voters had chance to see and through which the parties tried to get voters to their sides. The important aspect of composing communication tools of the election campaign is the financing, as political parties and movements have to respect legal restrictions on the political parties funding and election campaigns. These restrictions were firstly applied in the election to the Chamber of Deputies of the Parliament of the Czech Republic in 2017. The thesis describes basic limits as well as the administrative office exercising the supervision in this area. Subsequently this thesis provides summary of all marketing communication tools along with the evaluation of strengths and weaknesses of each political party or movement....