Show simple item record

The importance of marketing communications for a company
dc.contributor.advisorPokorný, Jan
dc.creatorPánek, Jan
dc.date.accessioned2019-05-02T20:49:16Z
dc.date.available2019-05-02T20:49:16Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/94832
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací vybraných politických stran a hnutí, které se ucházely o přízeň voličů ve volbách do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky v roce 2017. Práce přináší ucelený pohled na využití nástrojů marketingové komunikace politickými stranami a hnutími v období volebních kampaní. Pro zařazení marketingové komunikace v rámci oboru a pochopení souvislostí práce obsahuje vymezení marketingu v obecné rovině. Následně se zabývá komunikačními nástroji, se kterými měla veřejnost šanci se setkat a pomocí nichž se strany snažily získat voliče na svou stranu. Důležitý aspekt při sestavování komunikačních nástrojů volební kampaně představuje také finanční stránka věci, neboť politické strany musí respektovat zákonná omezení financování politických stran a jejich kampaní, která se poprvé uplatnila právě pro volby do Poslanecké sněmovny Parlamentu ČR v roce 2017. Práce definuje základní omezení, včetně správního úřadu vykonávajícího dohled v této oblasti. Následně tato práce nabízí souhrn všech nástrojů marketingové komunikace spolu s následným hodnocením silných a slabých stránek každé politické strany a hnutí. V návaznosti na hodnocení marketingové komunikace jednotlivých politických subjektů dochází ke srovnání a hodnocení všech politických kampaní mezi...cs_CZ
dc.description.abstractThe diploma thesis is focused on the marketing communication of selected political parties and movements, which participated in the election to the Chamber of Deputies of the Parliament of the Czech Republic in 2017. The thesis provides a comprehensive approach to the use of marketing communication tools of political parties and movements during election campaigns. The thesis contains a definition of marketing itself on a general level to classify marketing communication within the field and to understand the context. Subsequently it is focused on marketing communication tools, which voters had chance to see and through which the parties tried to get voters to their sides. The important aspect of composing communication tools of the election campaign is the financing, as political parties and movements have to respect legal restrictions on the political parties funding and election campaigns. These restrictions were firstly applied in the election to the Chamber of Deputies of the Parliament of the Czech Republic in 2017. The thesis describes basic limits as well as the administrative office exercising the supervision in this area. Subsequently this thesis provides summary of all marketing communication tools along with the evaluation of strengths and weaknesses of each political party or movement....en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Právnická fakultacs_CZ
dc.subjectpolitická stranacs_CZ
dc.subjectpropagacecs_CZ
dc.subjectsrovnánícs_CZ
dc.subjectpolitical partyen_US
dc.subjectpromotionen_US
dc.subjectcomparisonen_US
dc.titleVýznam marketingové komunikace pro podnikcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2018
dcterms.dateAccepted2018-01-31
dc.description.departmentDepartment of National Economyen_US
dc.description.departmentKatedra národního hospodářstvícs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Lawen_US
dc.description.facultyPrávnická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId183539
dc.title.translatedThe importance of marketing communications for a companyen_US
dc.contributor.refereeCharvátová, Dagmar
dc.identifier.aleph002173350
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePrávocs_CZ
thesis.degree.disciplineLawen_US
thesis.degree.programPrávo a právní vědacs_CZ
thesis.degree.programLaw and Jurisprudenceen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPrávnická fakulta::Katedra národního hospodářstvícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Law::Department of National Economyen_US
uk.faculty-name.csPrávnická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Lawen_US
uk.faculty-abbr.csPFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPrávocs_CZ
uk.degree-discipline.enLawen_US
uk.degree-program.csPrávo a právní vědacs_CZ
uk.degree-program.enLaw and Jurisprudenceen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csTato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací vybraných politických stran a hnutí, které se ucházely o přízeň voličů ve volbách do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky v roce 2017. Práce přináší ucelený pohled na využití nástrojů marketingové komunikace politickými stranami a hnutími v období volebních kampaní. Pro zařazení marketingové komunikace v rámci oboru a pochopení souvislostí práce obsahuje vymezení marketingu v obecné rovině. Následně se zabývá komunikačními nástroji, se kterými měla veřejnost šanci se setkat a pomocí nichž se strany snažily získat voliče na svou stranu. Důležitý aspekt při sestavování komunikačních nástrojů volební kampaně představuje také finanční stránka věci, neboť politické strany musí respektovat zákonná omezení financování politických stran a jejich kampaní, která se poprvé uplatnila právě pro volby do Poslanecké sněmovny Parlamentu ČR v roce 2017. Práce definuje základní omezení, včetně správního úřadu vykonávajícího dohled v této oblasti. Následně tato práce nabízí souhrn všech nástrojů marketingové komunikace spolu s následným hodnocením silných a slabých stránek každé politické strany a hnutí. V návaznosti na hodnocení marketingové komunikace jednotlivých politických subjektů dochází ke srovnání a hodnocení všech politických kampaní mezi...cs_CZ
uk.abstract.enThe diploma thesis is focused on the marketing communication of selected political parties and movements, which participated in the election to the Chamber of Deputies of the Parliament of the Czech Republic in 2017. The thesis provides a comprehensive approach to the use of marketing communication tools of political parties and movements during election campaigns. The thesis contains a definition of marketing itself on a general level to classify marketing communication within the field and to understand the context. Subsequently it is focused on marketing communication tools, which voters had chance to see and through which the parties tried to get voters to their sides. The important aspect of composing communication tools of the election campaign is the financing, as political parties and movements have to respect legal restrictions on the political parties funding and election campaigns. These restrictions were firstly applied in the election to the Chamber of Deputies of the Parliament of the Czech Republic in 2017. The thesis describes basic limits as well as the administrative office exercising the supervision in this area. Subsequently this thesis provides summary of all marketing communication tools along with the evaluation of strengths and weaknesses of each political party or movement....en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Právnická fakulta, Katedra národního hospodářstvícs_CZ
thesis.grade.code2
dc.identifier.lisID990021733500106986


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV