Zobrazit minimální záznam

Concept Maps and Their Use in Learning of University Students
dc.contributor.advisorKasíková, Hana
dc.creatorZůnová, Tereza
dc.date.accessioned2017-07-24T12:35:27Z
dc.date.available2017-07-24T12:35:27Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/87091
dc.description.abstractThis thesis presents concept maps as an alternative tool for learning of adult university students. The theoretical part explains the changes in the ability to learn of these adult students. The thesis presents basic information about concept maps and describes specific examples for their use by university students. I describe the advantages and disadvantages which bring them this information recording graphical tool. The empirical part combines all topics of the theoretical part. Qualitative research presents the subjective views of adult university students on changes in their ability to learn. They try to create concept map and then they give their subjective views on this tool and their previous experience with it.en_US
dc.description.abstractTato práce představí pojmové mapy jako alternativní techniku využitelnou v učení studentů kombinovaného vysokoškolského studia. V teoretické části budou objasněny změny ve schopnosti učit se provázející tyto dospělé studenty. Dále budou uvedeny základní informace o pojmových mapách a možnosti jejich využití dospělými studenty. Popíši výhody a nevýhody, které jim tato grafická technika zaznamenávání informací přináší. Empirická část v sobě spojí všechna témata teoretické části. Kvalitativním výzkumem budu zjišťovat subjektivní názory studentů kombinovaného vysokoškolského studia na změnu jejich schopnosti učit se. Nechám je prakticky vyzkoušet techniku pojmového mapování a následně zjistím jejich postoje k této technice a případné předchozí zkušenosti s ní.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectpojmová mapacs_CZ
dc.subjectpojmové mapovánícs_CZ
dc.subjectkonceptová mapacs_CZ
dc.subjectmentální mapacs_CZ
dc.subjectučenícs_CZ
dc.subjectmyšlenícs_CZ
dc.subjectpaměťcs_CZ
dc.subjectpsychologie učenícs_CZ
dc.subjectalternativní učenícs_CZ
dc.subjectsmysluplné učenícs_CZ
dc.subjectstudentcs_CZ
dc.subjectvysokoškolský studentcs_CZ
dc.subjectdospělýcs_CZ
dc.subjectkombinované studiumcs_CZ
dc.subjectceloživotní učenícs_CZ
dc.subjectconcept mapen_US
dc.subjectconcept mappingen_US
dc.subjectmind mapen_US
dc.subjectlearningen_US
dc.subjectthinkingen_US
dc.subjectmemoryen_US
dc.subjectlearning psychologyen_US
dc.subjectalternative learningen_US
dc.subjectmeaningful learningen_US
dc.subjectstudenten_US
dc.subjectuniversity studenten_US
dc.subjectadulten_US
dc.subjectcombined studiesen_US
dc.subjectlifelong learningen_US
dc.titlePojmové mapy a jejich využití v učení vysokoškolských studentůcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2017
dcterms.dateAccepted2017-05-24
dc.description.departmentDepartment of Educationen_US
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId179614
dc.title.translatedConcept Maps and Their Use in Learning of University Studentsen_US
dc.contributor.refereeKoťa, Jaroslav
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Educationen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství pedagogikycs_CZ
thesis.degree.programPedagogyen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra pedagogikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Educationen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pedagogikycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Educationen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enPedagogyen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTato práce představí pojmové mapy jako alternativní techniku využitelnou v učení studentů kombinovaného vysokoškolského studia. V teoretické části budou objasněny změny ve schopnosti učit se provázející tyto dospělé studenty. Dále budou uvedeny základní informace o pojmových mapách a možnosti jejich využití dospělými studenty. Popíši výhody a nevýhody, které jim tato grafická technika zaznamenávání informací přináší. Empirická část v sobě spojí všechna témata teoretické části. Kvalitativním výzkumem budu zjišťovat subjektivní názory studentů kombinovaného vysokoškolského studia na změnu jejich schopnosti učit se. Nechám je prakticky vyzkoušet techniku pojmového mapování a následně zjistím jejich postoje k této technice a případné předchozí zkušenosti s ní.cs_CZ
uk.abstract.enThis thesis presents concept maps as an alternative tool for learning of adult university students. The theoretical part explains the changes in the ability to learn of these adult students. The thesis presents basic information about concept maps and describes specific examples for their use by university students. I describe the advantages and disadvantages which bring them this information recording graphical tool. The empirical part combines all topics of the theoretical part. Qualitative research presents the subjective views of adult university students on changes in their ability to learn. They try to create concept map and then they give their subjective views on this tool and their previous experience with it.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV