Marketinkový výzkum spokojenosti zákazníků se službou aqua-aerobic ve firmě Baby Club Juklík, spol. s r.o.
A marketing reasearch project assessing customer satisfaction with aqua-aerobic services in the company Baby Club Juklík, Ltd.
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/8625Identifikátory
SIS: 29852
Kolekce
- Kvalifikační práce [8838]
Autor
Vedoucí práce
Konzultant práce
Malecha, Petr
Oponent práce
Miler, Tomáš
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Plavecké sporty
Datum obhajoby
24. 4. 2007
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Název: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků se službou aqua-aerobic ve firmě Baby Club Juklík, spol. s r.o. Title: A marketing reasearch project assessing customer satisfaction with aqua-aerobic services in the company Baby Club Juklík, Ltd. Cíl práce: Provést modelový marketingový výzkum ke službě aqua-aerobic ve firmě Baby Club Juklík, spol. s r.o. Metoda: Problém byl zkoumán pomocí marketingového výzkumu, metodou písemného dotazování s předem připraveným dotazníkem. Dotazník vyplňovali zákazníci firmy, kteří už alespoň jednou využili službu aqua-aerobic ve firmě Baby Club Juklík, spol. s r.o. Výsledky: Osvětlují použití marketingového výzkumu při sledování a monitorování spokojenosti zákazníků s určitou službou ve sportovním průmyslu. Klíčová slova: Marketing, služby, zákazník a spokojenost zákazníka, marketingový výzkum, dotazník, aqua-fitness, aqua-aerobic.
Title: Marketing survey of customer satisfaction with the aqua-aerobic service in the Baby Club Juklík, Ltd. Company. Aim of the thesis: To carry out a model marketing survey in connection with the aqua-aerobic service in the Baby Club Juklík, Ltd. Company. Method: The problem was examined by using a marketing survey, a method of a written interrogation with a prepared questionnaire. The questionnaire was filled in by the customers of the company, who have already at least once used the aqua-aerobic service in the Baby Club Juklík, Ltd. Company. Results: The results illustrate the usage of marketing survey in context of monitoring customer satisfaction with a certain service in the sports industry. Key words: Marketing, services, customer and customer satisfaction, marketing survey, questionnaire, aqua-fitness, aqua-aerobic.