Komunikační strategie neziskové organizace Loono, z.s.
Communications Strategy of Nonprofit Organisation Loono, z.s.
bachelor thesis (DEFENDED)

View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/86156Identifiers
Study Information System: 179714
Collections
- Kvalifikační práce [18347]
Author
Advisor
Referee
Rosenfeldová, Jana
Faculty / Institute
Faculty of Social Sciences
Discipline
Marketing Communications and Public Relations
Department
Department of Marketing Communication and Public Relations
Date of defense
20. 6. 2017
Publisher
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědLanguage
Czech
Grade
Excellent
Keywords (Czech)
Loono, nezisková organizace, #prsakoule, #zijessrdcem, marketingová komunikace, komunikační strategie, dotazník, obsahová analýzaKeywords (English)
Loono, nonprofit organization, #boobsballs, #youlivebyheart, marketing communication, communication strategy, questionnaire, content analysisBakalářská práce na Komunikační strategie neziskové organizace Loono představuje českou organizaci, jejíž misí je motivovat lidi, aby se o své tělo včas. V úvodní části práce je nastíněna činností předsta ně každý měsíc a Žiješ srdcem, které mají za úkol vzdělávat zejména kardiovaskulárních onemocnění. Následně se práce zaměřuje analýzu komunikační strategie a komunikačního mixu organizace. Součástí těchto kapitol je určení pozice Loono na plynou možná doporučení do velký dů komunikačních nástrojů, které organizace využívá ke své propagaci. Poslední oddíl bakalářské práce je věnován vlastnímu výzkumu, do kterého je zahrnuto dotazníkové šetření a sdělení. Ty mají za podpořenou znalost organizace v řadách veřejnosti, dále detailněji Loono skrze sociální sítě a zaměřit na tradičních