Komunikační strategie neziskové organizace Loono, z.s.
Communications Strategy of Nonprofit Organisation Loono, z.s.
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/86156Identifikátory
SIS: 179714
Kolekce
- Kvalifikační práce [18079]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Rosenfeldová, Jana
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Marketingová komunikace a public relations
Katedra / ústav / klinika
Katedra marketingové komunikace a public relations
Datum obhajoby
20. 6. 2017
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
Loono, nezisková organizace, #prsakoule, #zijessrdcem, marketingová komunikace, komunikační strategie, dotazník, obsahová analýzaKlíčová slova (anglicky)
Loono, nonprofit organization, #boobsballs, #youlivebyheart, marketing communication, communication strategy, questionnaire, content analysisBakalářská práce na Komunikační strategie neziskové organizace Loono představuje českou organizaci, jejíž misí je motivovat lidi, aby se o své tělo včas. V úvodní části práce je nastíněna činností předsta ně každý měsíc a Žiješ srdcem, které mají za úkol vzdělávat zejména kardiovaskulárních onemocnění. Následně se práce zaměřuje analýzu komunikační strategie a komunikačního mixu organizace. Součástí těchto kapitol je určení pozice Loono na plynou možná doporučení do velký dů komunikačních nástrojů, které organizace využívá ke své propagaci. Poslední oddíl bakalářské práce je věnován vlastnímu výzkumu, do kterého je zahrnuto dotazníkové šetření a sdělení. Ty mají za podpořenou znalost organizace v řadách veřejnosti, dále detailněji Loono skrze sociální sítě a zaměřit na tradičních