Analýza marketingové komunikace oděvní značky Zara
The Marketing Communication Analysis of Zara Fashion Brand
bachelor thesis (DEFENDED)

View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/86144Identifiers
Study Information System: 179724
Collections
- Kvalifikační práce [18347]
Author
Advisor
Referee
Hejlová, Denisa
Faculty / Institute
Faculty of Social Sciences
Discipline
Marketing Communications and Public Relations
Department
Department of Marketing Communication and Public Relations
Date of defense
20. 6. 2017
Publisher
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědLanguage
Czech
Grade
Very good
Keywords (Czech)
Rychlá móda, oděvy, Zara, Inditex, rychlost, obchodní model, logistika, trendy, design, efekt nedostatku, obchody, vizuální merchandising, marketingová komunikace, analýzaKeywords (English)
Fast fashion, garments, Zara, Inditex, speed, business model, logistics, trends, design, scarcity effect, retail units, visual merchandising, marketing communication, analysisBakalářská práce "Analýza marketingové komunikace oděvní značky Zara" popisuje a analyzuje jednotlivé části cirkulárního obchodního modelu a alternativního přístupu k marketingové komunikaci. Právě kombinace a následná implementace těchto dvou h přístupů zajistila značce pozici jednoho z lídrů trhu s rychlou módou. První část práce se zabývá historií a současností značky a následnou deskripcí jednotlivých strategických ohnisek obchodního modelu od designu přes výrobu až po bchodů. Druhá část práce se zabývá analýzou marketingové komunikace značky. Primárním kanálem jsou prodejny Zara, jimž je v této části věnován velký prostor. Sekundárním kanálem é podrobena důkladné deskripci. ěr práce shrnuje výslednou analýzu a nabízí doporučení ke zlepšení komunikace značky s ohledem na potenciální budoucí hrozby.
The Bachelor thesis "The Marketing Communication Analysis of Zara Fashion Brand" Zara the position of one the fast fashion market's leaders. highlights the analysis of Zara's marketing communication strategy. The primary channels are