Marketingový fenomén Kim Kardashian a symbol její osobnosti v kultuře
Kim Kardashian: Marketing phenomenon and cultural symbol
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/86094Identifikátory
SIS: 179755
Kolekce
- Kvalifikační práce [18176]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Rosenfeldová, Jana
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Marketingová komunikace a public relations
Katedra / ústav / klinika
Katedra marketingové komunikace a public relations
Datum obhajoby
19. 6. 2017
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
Kim Kardashian, sociální sítě, fenomén, celebrita, kulturaKlíčová slova (anglicky)
Kim Kardashian, social media, phenomenon, celebrity, cultureBakalářská práce na téma kultuře nejpopulárnějších celebrit současnosti. Hlavní tematika práce je představení osobnosti Kim Kardashian, popis vzestupu její slávy a osobního života, který její kariéru tzv. profesionální celebrity zásadně ovlivnil. Dále se práce zaměřuje na budování značky a popis produktů spojených s osobou Kim Kardashian. Nedílnou součástí novodobé mainstreamové kultuře. Mimo prezentuje. Důležitou součástí pro celý kontext této práce jsou také obrazové přílohy reflektující její aktivitu na
the phenomenon of one of today's most popular celebrities. The main theme of the work is the introduction of Kim Kardashian's personality, the description of