Marketingový fenomén Kim Kardashian a symbol její osobnosti v kultuře
Kim Kardashian: Marketing phenomenon and cultural symbol
bachelor thesis (DEFENDED)
View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/86094Identifiers
Study Information System: 179755
Collections
- Kvalifikační práce [18180]
Author
Advisor
Referee
Rosenfeldová, Jana
Faculty / Institute
Faculty of Social Sciences
Discipline
Marketing Communications and Public Relations
Department
Department of Marketing Communication and Public Relations
Date of defense
19. 6. 2017
Publisher
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědLanguage
Czech
Grade
Very good
Keywords (Czech)
Kim Kardashian, sociální sítě, fenomén, celebrita, kulturaKeywords (English)
Kim Kardashian, social media, phenomenon, celebrity, cultureBakalářská práce na téma kultuře nejpopulárnějších celebrit současnosti. Hlavní tematika práce je představení osobnosti Kim Kardashian, popis vzestupu její slávy a osobního života, který její kariéru tzv. profesionální celebrity zásadně ovlivnil. Dále se práce zaměřuje na budování značky a popis produktů spojených s osobou Kim Kardashian. Nedílnou součástí novodobé mainstreamové kultuře. Mimo prezentuje. Důležitou součástí pro celý kontext této práce jsou také obrazové přílohy reflektující její aktivitu na
the phenomenon of one of today's most popular celebrities. The main theme of the work is the introduction of Kim Kardashian's personality, the description of