dc.contributor.advisor | Kmentová, Milena | |
dc.creator | Zvolánková, Michaela | |
dc.date.accessioned | 2017-06-29T09:55:52Z | |
dc.date.available | 2017-06-29T09:55:52Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/85676 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se věnuje problematice témbrového a fonematického sluchu u dětí s běžným vývojem řeči. Je rozdělena na dvě hlavní části představující teoretická východiska a praktický výzkum. Teoretická část se věnuje rozvoji témbrového a fonematického sluchu v předškolním věku. Používá starší i současné didaktické materiály seznamující s témbrovým a fonematickým sluchem u předškolních dětí. Praktická část popisuje cíle, metody, průběh a výsledky terénního základního výzkumu, který sledoval úroveň témbrového a fonematického sluchu předškolních dětí s běžným vývojem řeči. Cílem práce je zjistit spojitost mezi fonematickým a témbrovým sluchem. KLÍČOVÁ SLOVA témbrový sluch, fonematický sluch, sluchová pozornost, běžný vývoj řeči, běžný vývoj hudebnosti, testové metody | cs_CZ |
dc.description.abstract | This thesis deals with the timbre and phonemic hearing concerning kids with normal language development. It contains two main sections presenting a theoretical outline and a practical research part. The theory discussed opens the question of the phonemic and timbre hearing development with the preschool kids. I am considering current and previous educational materials familiarizing the reader with the timbre and phonemic hearing regarding the preschool kids. The practical part describes the objectives, methods, process and the results of the basic field research that checks the level of timbre and phonemic hearing at preschool children with normal speech development. The aim of this work is to establish a link between phonemic and timbre hearing. KEYWORDS timbre hearing, phonemic hearing, auditory attention, normal speech development, development of musicality normal, test methods | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | témbrový sluch | cs_CZ |
dc.subject | fonematický sluch | cs_CZ |
dc.subject | sluchová pozornost | cs_CZ |
dc.subject | běžný vývoj řeči | cs_CZ |
dc.subject | běžný vývoj hudebnosti | cs_CZ |
dc.subject | testové metody | cs_CZ |
dc.subject | timbre hearing | en_US |
dc.subject | phonemic hearing | en_US |
dc.subject | auditory attention | en_US |
dc.subject | normal speech development | en_US |
dc.subject | development of musicality normal | en_US |
dc.subject | test methods | en_US |
dc.title | Témbrový a fonematický sluch předškolních dětí | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2017 | |
dcterms.dateAccepted | 2017-05-24 | |
dc.description.department | Katedra hudební výchovy | cs_CZ |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.identifier.repId | 177044 | |
dc.title.translated | Timbre and Phonemic of Pre-school Children | en_US |
dc.contributor.referee | Kodejška, Miloš | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Učitelství pro mateřské školy | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Teacher Training for Nursery Schools | en_US |
thesis.degree.program | Specialization in Education | en_US |
thesis.degree.program | Specializace v pedagogice | cs_CZ |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra hudební výchovy | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství pro mateřské školy | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Teacher Training for Nursery Schools | en_US |
uk.degree-program.cs | Specializace v pedagogice | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Specialization in Education | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Bakalářská práce se věnuje problematice témbrového a fonematického sluchu u dětí s běžným vývojem řeči. Je rozdělena na dvě hlavní části představující teoretická východiska a praktický výzkum. Teoretická část se věnuje rozvoji témbrového a fonematického sluchu v předškolním věku. Používá starší i současné didaktické materiály seznamující s témbrovým a fonematickým sluchem u předškolních dětí. Praktická část popisuje cíle, metody, průběh a výsledky terénního základního výzkumu, který sledoval úroveň témbrového a fonematického sluchu předškolních dětí s běžným vývojem řeči. Cílem práce je zjistit spojitost mezi fonematickým a témbrovým sluchem. KLÍČOVÁ SLOVA témbrový sluch, fonematický sluch, sluchová pozornost, běžný vývoj řeči, běžný vývoj hudebnosti, testové metody | cs_CZ |
uk.abstract.en | This thesis deals with the timbre and phonemic hearing concerning kids with normal language development. It contains two main sections presenting a theoretical outline and a practical research part. The theory discussed opens the question of the phonemic and timbre hearing development with the preschool kids. I am considering current and previous educational materials familiarizing the reader with the timbre and phonemic hearing regarding the preschool kids. The practical part describes the objectives, methods, process and the results of the basic field research that checks the level of timbre and phonemic hearing at preschool children with normal speech development. The aim of this work is to establish a link between phonemic and timbre hearing. KEYWORDS timbre hearing, phonemic hearing, auditory attention, normal speech development, development of musicality normal, test methods | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra hudební výchovy | cs_CZ |