Show simple item record

Health-related and psycho-social aspects of physical education in schools
dc.contributor.advisorPelikán, Jiří
dc.creatorVostrý, Boris
dc.date.accessioned2017-03-31T10:03:06Z
dc.date.available2017-03-31T10:03:06Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/8246
dc.description.abstractK volbě tématu této práce mě vedl dojem nedostatečného zohlednění lidské tělesnosti ve školní praxi. Díky prioritě intelektuálně laděných předmětů se většina výchovně -vzdělávacího procesu odehrává "v hlavě" žáka. Tělesná stránka tak zůstává upozaděna. Její vliv na život člověka je však mnohem větší, než si možná uvědomujeme, a proto zasluhuje více pozornosti, než tomu bylo doposud. Z hlediska školní výuky se jí omezeného prostoru dostává pouze v tělesné výchově. Užitečnost či neužitečnost tohoto předmětu pak spočívá v tom, zda bude ve výsledku pro žáka přínosem, vkladem do života nebo naopak nadbytečnou přítěží, které se později rád zbaví. Proto v práci rozebírám ty aspekty, na které by se tělesná výchova měla více zaměřit.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.titleZdravotní a psychosociální aspekty školní tělesné výchovycs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2007
dcterms.dateAccepted2007-01-23
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Educationen_US
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId27631
dc.title.translatedHealth-related and psycho-social aspects of physical education in schoolsen_US
dc.contributor.refereePoláčková, Věra
dc.identifier.aleph000946224
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePedagogikacs_CZ
thesis.degree.disciplineEducationen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
thesis.degree.programEducationen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra pedagogikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Educationen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enEducationen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enEducationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csK volbě tématu této práce mě vedl dojem nedostatečného zohlednění lidské tělesnosti ve školní praxi. Díky prioritě intelektuálně laděných předmětů se většina výchovně -vzdělávacího procesu odehrává "v hlavě" žáka. Tělesná stránka tak zůstává upozaděna. Její vliv na život člověka je však mnohem větší, než si možná uvědomujeme, a proto zasluhuje více pozornosti, než tomu bylo doposud. Z hlediska školní výuky se jí omezeného prostoru dostává pouze v tělesné výchově. Užitečnost či neužitečnost tohoto předmětu pak spočívá v tom, zda bude ve výsledku pro žáka přínosem, vkladem do života nebo naopak nadbytečnou přítěží, které se později rád zbaví. Proto v práci rozebírám ty aspekty, na které by se tělesná výchova měla více zaměřit.cs_CZ
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV