Zobrazit minimální záznam

The communication tools of football team with example of FC Baník Ostrava
dc.contributor.advisorMalecha, Petr
dc.creatorDivínová, Magdaléna
dc.date.accessioned2017-04-10T09:45:26Z
dc.date.available2017-04-10T09:45:26Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/814
dc.description.abstractDissertation title: The Communication Tools ofFootball Team with Example of FC Baník Ostrava Dissertation aims: Evaluation of communication mix of FC Baník Ostrava, finding strong and week characteristics and proposition new solutions and procedures. Method: Description analysis and SWOT analysis. Results: Caution about opportunities and threats of FC Baník's communication and proposing solutions by using communication tools. The target of the disertation is evaluate the sense of communication tools for the existence of football team. There is defined conception of marketing and communication tools in the theoretical part and it is pointed out specifics of iťs using in the sport. By using both description and SWOT analyses is reviewed environment ofthe club and iťs communication philosophy. Information and knowledge gained from previous parts are adapted as a criticism ofstrong and week characteristics and as presentation suggestions. These suggestions are new communication philosophy and communication tools and channels. Keywords marketing, target groups, communication tools, PR, sales promotions, merchandisingen_US
dc.description.abstractNázev práce: Komunikační mix fotbalového klubu na příkladu FC Baníku Ostrava Cíle práce: Zhodnocení komunikačního mixu FC Baníku Ostrava, určení jeho silných a slabých stránek a navržení postupů pro možná zlepšení. Metoda: Popisná analýza a analýza vnitřního a vnějšího prostředí pomocí metody SWOT Výsledky: Upozornění na příležitosti a hrozící rizika v komunikaci a návrh možných řešení za užití nástrojů komunikačního mixu. Práce si klade za cíl zhodnotit význam komunikace a jejích nástrojů pro fotbalový klub. V teoretické části jsou definovány nástroje marketingového mixu, komunikačního mixu a specifika jejich užití ve sportovní oblasti. Pomocí SWOT analýzy a popisné analýzy je zhodnoceno prostředí, v němž působí FC Baník Ostrava a jeho užití komunikačních nástrojů pro dosahování stanovených cílů. Na základě zjištěných faktů je pak možné zhodnotit komunikaci klubu, upozornit na silné stránky i slabá místa, prezentovat návrhy na možná nová zacílení komunikačních strategii a doporučit vhodné nástroje a kanály komunikace. Klíčová slova Marketing, cílové skupiny, komunikační mix, PR, podpora prodeje, merchandisingcs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.titleKomunikační mix fotbalového klubu na příkladu FC Baníku Ostravacs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2008
dcterms.dateAccepted2008-05-20
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId57892
dc.title.translatedThe communication tools of football team with example of FC Baník Ostravaen_US
dc.contributor.refereeOponent B,
dc.identifier.aleph000972133
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csNázev práce: Komunikační mix fotbalového klubu na příkladu FC Baníku Ostrava Cíle práce: Zhodnocení komunikačního mixu FC Baníku Ostrava, určení jeho silných a slabých stránek a navržení postupů pro možná zlepšení. Metoda: Popisná analýza a analýza vnitřního a vnějšího prostředí pomocí metody SWOT Výsledky: Upozornění na příležitosti a hrozící rizika v komunikaci a návrh možných řešení za užití nástrojů komunikačního mixu. Práce si klade za cíl zhodnotit význam komunikace a jejích nástrojů pro fotbalový klub. V teoretické části jsou definovány nástroje marketingového mixu, komunikačního mixu a specifika jejich užití ve sportovní oblasti. Pomocí SWOT analýzy a popisné analýzy je zhodnoceno prostředí, v němž působí FC Baník Ostrava a jeho užití komunikačních nástrojů pro dosahování stanovených cílů. Na základě zjištěných faktů je pak možné zhodnotit komunikaci klubu, upozornit na silné stránky i slabá místa, prezentovat návrhy na možná nová zacílení komunikačních strategii a doporučit vhodné nástroje a kanály komunikace. Klíčová slova Marketing, cílové skupiny, komunikační mix, PR, podpora prodeje, merchandisingcs_CZ
uk.abstract.enDissertation title: The Communication Tools ofFootball Team with Example of FC Baník Ostrava Dissertation aims: Evaluation of communication mix of FC Baník Ostrava, finding strong and week characteristics and proposition new solutions and procedures. Method: Description analysis and SWOT analysis. Results: Caution about opportunities and threats of FC Baník's communication and proposing solutions by using communication tools. The target of the disertation is evaluate the sense of communication tools for the existence of football team. There is defined conception of marketing and communication tools in the theoretical part and it is pointed out specifics of iťs using in the sport. By using both description and SWOT analyses is reviewed environment ofthe club and iťs communication philosophy. Information and knowledge gained from previous parts are adapted as a criticism ofstrong and week characteristics and as presentation suggestions. These suggestions are new communication philosophy and communication tools and channels. Keywords marketing, target groups, communication tools, PR, sales promotions, merchandisingen_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ
dc.identifier.lisID990009721330106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV