Multi-platform Multiplayer RPG Game
Multiplatformní RPG hra pro více hráčů
diplomová práce (NEOBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/81254Identifikátory
SIS: 166012
Kolekce
- Kvalifikační práce [10690]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Ježek, Pavel
Fakulta / součást
Matematicko-fyzikální fakulta
Obor
Softwarové systémy
Katedra / ústav / klinika
Katedra softwaru a výuky informatiky
Datum obhajoby
9. 9. 2015
Nakladatel
Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakultaJazyk
Angličtina
Známka
Neprospěl
Klíčová slova (česky)
multiplatformní hra, cross-device komunikace, 3D herní engine, DirectX, SharpDX, Windows 8.1, Windows Phone 8.1Klíčová slova (anglicky)
multi-platform game, cross-device communication, 3D game engine, DirectX, SharpDX, Windows 8.1, Windows Phone 8.1Název práce: Multi-platform Multiplayer RPG Game V rámci práce byla vytvořena multiplatformní hra, kterou je možné spustit na různých zařízeních se systémem Windows 8.1 a Windows Phone 8.1. Mělo se jednat o univerzální herního klienta spustitelném na různých zařízeních (PC, notebook, tablet, mobilní telefon). Hra měla spadat do žánru her na hrdiny (RPG) se zaměřením na akčně tahový boj. V rámci práce byl vytvořen vlastní 3D herní engine pro malé scény umožňující renderování objektů a animování postav. Vývoj herního enginu byl proveden pomocí rozhraní DirectX. V práci se podařilo napsat engine v .NET C# s použitím knihovny SharpDX. V rámci práce bylo také implementováno rozhraní pro cross-device komunikaci založené na bluetooth technologii pro komunikaci mezi klienty běžících na různých zařízeních.
Title: Multi-platform Multiplayer RPG Game A multi-platform game, which would be able to run on various devices with Windows 8.1 and Windows Phone 8.1 systems, was created in this work. It was supposed to be a universal game client executable on desktop PCs, notebooks, tablets or mobile phones. The game was supposed to be role-playing game (RPG) with focus on turn-based action combat. In this work, a 3D game engine was written which supports rendering simple scenes with objects and animated characters. The engine was developed using DirectX. The engine was written in .NET C# using SharpDX library. A cross-device communication framework based on bluetooth technology was implemented in this project as well. This communication framework allows two game clients running on two different devices to communicate with each other.