Zobrazit minimální záznam

Application PFT in adults in psychological counselling
dc.contributor.advisorČáp, David
dc.creatorMíková, Gabriela
dc.date.accessioned2017-06-01T18:37:04Z
dc.date.available2017-06-01T18:37:04Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/80127
dc.description.abstractBakalářská práce zpracovává možnosti využití Rosenzweigova obrázkového frustračního testu v psychologickém poradenství u dospělé populace. Nejdříve je věnován prostor vymezení psychologického poradenství v našem prostředí. Dále je rozpracována kapitola zabývající se projektivními metodami v psychologické diagnostice dospělých. V práci je ústřední pozornost věnována popisu Rosenzweigova obrázkového frustračního testu, jeho administraci, vyhodnocení a psychometrickým ukazatelům. Je uvedeno několik příkladů využití této metody v různých oblastech teoretické i aplikované psychologie. Hlavní prostor je věnován možnostem využití této metody v rámci psychologického poradenství. Zpracovány jsou konkrétní možnosti diagnostického využití této metody podložené výzkumnými studiemi. Empirická část práce se zabývá měřením vývoje směru a typu reakcí probandů, kteří prošli intervenčním programem. Pro zaznamenání předpokládané změny je využit Rosenzweigův obrázkový frustrační test.cs_CZ
dc.description.abstractThis bachelor thesis handles the possibilities of applying the Rosenzweig PFT in psychological counselling concerning the adult population. At first, the definition of psychological counselling in our environment is discussed. The following chapter deals with projective methods in psychological diagnosis of adults. This bachelor thesis aims to describe Rosenzweig PFT, mainly its administration, evaluation and description of psychometric indices. Several examples of application of this method in various fields of theoretical and applied psychology are included. The main area of this bachelor thesis is dedicated to the possibilities of usage of this method within psychological counselling. This work covers specific diagnostic possibilities of application of this method supported by research studies. The empirical part deals with measuring of development and type of reactions of subjects who went through the intervention program. Rosenzweig PFT is used in order to record the expected change.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectRosenzweigův obrázkový frustrační testcs_CZ
dc.subjectpsychologické poradenství pro dospělécs_CZ
dc.subjectprojektivní technikycs_CZ
dc.subjectaplikace Rosenzweigova obrázkového frustračního testucs_CZ
dc.subjectRosenzweig Picture-frustration Studyen_US
dc.subjectpsychological counselling in adultsen_US
dc.subjectprojective techniquesen_US
dc.subjectaplication of Rosenzweig Picture-frustration Studyen_US
dc.titleVyužití Rosenzweigova obrázkového frustračního testu u dospělých v psychologickém poradenstvícs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2016
dcterms.dateAccepted2016-09-05
dc.description.departmentDepartment of Psychologyen_US
dc.description.departmentKatedra psychologiecs_CZ
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.identifier.repId165297
dc.title.translatedApplication PFT in adults in psychological counsellingen_US
dc.contributor.refereeLukavský, Jiří
dc.identifier.aleph002108359
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePsychologiecs_CZ
thesis.degree.disciplinePsychologyen_US
thesis.degree.programPsychologiecs_CZ
thesis.degree.programPsychologyen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra psychologiecs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Psychologyen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPsychologiecs_CZ
uk.degree-discipline.enPsychologyen_US
uk.degree-program.csPsychologiecs_CZ
uk.degree-program.enPsychologyen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csBakalářská práce zpracovává možnosti využití Rosenzweigova obrázkového frustračního testu v psychologickém poradenství u dospělé populace. Nejdříve je věnován prostor vymezení psychologického poradenství v našem prostředí. Dále je rozpracována kapitola zabývající se projektivními metodami v psychologické diagnostice dospělých. V práci je ústřední pozornost věnována popisu Rosenzweigova obrázkového frustračního testu, jeho administraci, vyhodnocení a psychometrickým ukazatelům. Je uvedeno několik příkladů využití této metody v různých oblastech teoretické i aplikované psychologie. Hlavní prostor je věnován možnostem využití této metody v rámci psychologického poradenství. Zpracovány jsou konkrétní možnosti diagnostického využití této metody podložené výzkumnými studiemi. Empirická část práce se zabývá měřením vývoje směru a typu reakcí probandů, kteří prošli intervenčním programem. Pro zaznamenání předpokládané změny je využit Rosenzweigův obrázkový frustrační test.cs_CZ
uk.abstract.enThis bachelor thesis handles the possibilities of applying the Rosenzweig PFT in psychological counselling concerning the adult population. At first, the definition of psychological counselling in our environment is discussed. The following chapter deals with projective methods in psychological diagnosis of adults. This bachelor thesis aims to describe Rosenzweig PFT, mainly its administration, evaluation and description of psychometric indices. Several examples of application of this method in various fields of theoretical and applied psychology are included. The main area of this bachelor thesis is dedicated to the possibilities of usage of this method within psychological counselling. This work covers specific diagnostic possibilities of application of this method supported by research studies. The empirical part deals with measuring of development and type of reactions of subjects who went through the intervention program. Rosenzweig PFT is used in order to record the expected change.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra psychologiecs_CZ
dc.identifier.lisID990021083590106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV