Zobrazit minimální záznam

Media communication of railway companies: České dráhy, RegioJet and Leo Express in the years 2013-2015
dc.contributor.advisorKlimeš, David
dc.creatorŽemličková, Martina
dc.date.accessioned2017-06-01T11:30:29Z
dc.date.available2017-06-01T11:30:29Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/78214
dc.description.abstract(abstrakt) Tato práce se věnuje analýze komunikaci s médii největších českých železničních společností České dráhy, RegioJet a Leo Express v období let 2013 až 2015. Teoretická část popisuje základní poznatky z oblastí public a media relations. Uvádí doporučení pro úspěšnou firemní externí komunikaci a správné psaní tiskových zpráv. Okrajově se také dotýká obecné teorie mediální komunikace, kde především definuje a charakterizuje jednotlivé typy mediálních produktů. Praktická část se věnuje analýze externí komunikace jednotlivých společností, která je v případě Českých drah a RegioJet podložena osobní komunikací s tiskovými mluvčími společností. V případě firmy Leo Express je podložena příklady tiskových zpráv. Tato analýza je doplněna kvantitativním výzkumem mediálních obsahů. Po uvedení teorie a metodologie kvantitativní analýzy mediálních obsahů jsou uvedeny výsledky samotného výzkumu. Ten byl proveden porovnáním tiskových zpráv společností s výstupy v celonárodních tištěných médiích Právo, Hospodářské noviny, MF Dnes, Lidové noviny, Blesk a jejich regionálních a internetových mutacích pomocí nástroje NEWTON Media Search. Výzkum je založen na potvrzení nebo vyvrácení stanovených hypotéz, které vychází z teoretické části a analýzy komunikace jednotlivých společností. Součástí práce je také...cs_CZ
dc.description.abstractThis bachelor thesis deals with media relations analysis of the biggest Czech railway companies České dráhy, RegioJet and Leo Express since 2013 to 2015. The theoretical part describes elementary findings from media and public relations fields. There is also recommendation for successful company's external communication and proper writing of media releases. Different types of media products are described primarily while elementary theory of mass media communication is defined only marginally. The practical part focuses on external communication analysis of chosen companies individualy. This analysis is complemented with personal communication with spokepersons of companies České dráhy and RegioJet, and in case of Leo Express, analysis is complemented with examples of media releases. The analysis is supported with quantitative research of media contents and the results are following description of quantitative research of media contents and methodology definition. The research were carried by comparison of press releases and media articles in national press as Právo, Hospodářské noviny, MF Dnes, Lidové noviny, Blesk and its regional and digital branches. NEWTON Media search was used for research and the research itself is based on confirmation or refutation of stated hypothesis. These hypotheses...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectČeské dráhycs_CZ
dc.subjectRegioJetcs_CZ
dc.subjectLeo Expresscs_CZ
dc.subjectmedia relationscs_CZ
dc.subjectpublic relationscs_CZ
dc.subjectkvantitativní analýzacs_CZ
dc.subjectmediální obsahcs_CZ
dc.subjectkomunikační strategiecs_CZ
dc.subjectČeské dráhyen_US
dc.subjectRegioJeten_US
dc.subjectLeo Expressen_US
dc.subjectmedia relationsen_US
dc.subjectpublic relationsen_US
dc.subjectquantitative researchen_US
dc.subjectmedia contenten_US
dc.subjectcommunication strategyen_US
dc.titleMediální komunikace železničních dopravců: České dráhy, RegioJet a Leo Express 2013-2015cs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2016
dcterms.dateAccepted2016-06-14
dc.description.departmentDepartment of Journalismen_US
dc.description.departmentKatedra žurnalistikycs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId167063
dc.title.translatedMedia communication of railway companies: České dráhy, RegioJet and Leo Express in the years 2013-2015en_US
dc.contributor.refereeBáča, Ladislav
dc.identifier.aleph002092832
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra žurnalistikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Journalismen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.cs(abstrakt) Tato práce se věnuje analýze komunikaci s médii největších českých železničních společností České dráhy, RegioJet a Leo Express v období let 2013 až 2015. Teoretická část popisuje základní poznatky z oblastí public a media relations. Uvádí doporučení pro úspěšnou firemní externí komunikaci a správné psaní tiskových zpráv. Okrajově se také dotýká obecné teorie mediální komunikace, kde především definuje a charakterizuje jednotlivé typy mediálních produktů. Praktická část se věnuje analýze externí komunikace jednotlivých společností, která je v případě Českých drah a RegioJet podložena osobní komunikací s tiskovými mluvčími společností. V případě firmy Leo Express je podložena příklady tiskových zpráv. Tato analýza je doplněna kvantitativním výzkumem mediálních obsahů. Po uvedení teorie a metodologie kvantitativní analýzy mediálních obsahů jsou uvedeny výsledky samotného výzkumu. Ten byl proveden porovnáním tiskových zpráv společností s výstupy v celonárodních tištěných médiích Právo, Hospodářské noviny, MF Dnes, Lidové noviny, Blesk a jejich regionálních a internetových mutacích pomocí nástroje NEWTON Media Search. Výzkum je založen na potvrzení nebo vyvrácení stanovených hypotéz, které vychází z teoretické části a analýzy komunikace jednotlivých společností. Součástí práce je také...cs_CZ
uk.abstract.enThis bachelor thesis deals with media relations analysis of the biggest Czech railway companies České dráhy, RegioJet and Leo Express since 2013 to 2015. The theoretical part describes elementary findings from media and public relations fields. There is also recommendation for successful company's external communication and proper writing of media releases. Different types of media products are described primarily while elementary theory of mass media communication is defined only marginally. The practical part focuses on external communication analysis of chosen companies individualy. This analysis is complemented with personal communication with spokepersons of companies České dráhy and RegioJet, and in case of Leo Express, analysis is complemented with examples of media releases. The analysis is supported with quantitative research of media contents and the results are following description of quantitative research of media contents and methodology definition. The research were carried by comparison of press releases and media articles in national press as Právo, Hospodářské noviny, MF Dnes, Lidové noviny, Blesk and its regional and digital branches. NEWTON Media search was used for research and the research itself is based on confirmation or refutation of stated hypothesis. These hypotheses...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra žurnalistikycs_CZ
dc.identifier.lisID990020928320106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV