Zobrazit minimální záznam

Marketing Research of Customer's Satisfaction in Sport Centre JEREMI Sport
dc.contributor.advisorPecinová, Markéta
dc.creatorJerie, Martin
dc.date.accessioned2017-06-01T05:26:41Z
dc.date.available2017-06-01T05:26:41Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/76608
dc.description.abstractNázev: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků sportovního centra JEREMI sport Cíle: Cílem práce bylo zjistit spokojenost zákazníků s nabízenými službami ve sportovním centru JEREMI sport a na základě výsledků vytvořit návrhy na zlepšení služeb ke zvýšení jejich spokojenosti. Metody: Pro výzkum byla použita jak kvalitativní, tak i kvantitativní metoda dotazování. Z kvantitativních metod bylo použito dotazování, z kvalitativních pak pozorování a rozhovor. Výsledky: Výsledky jsou znázorněny pomocí grafů, klasifikačních křížů a tabulek, a budou předány vedení sportovního centra jako podnět ke zlepšení služeb. Klíčová slova: Sportovní marketing, služba, marketingový mix služeb, kvalita, očekávánícs_CZ
dc.description.abstractTitle: Marketing Research of Customer's Satisfaction in Sport Centre JEREMI Sport Objectives: The aim of the study was to determine customer's satisfaction with services offered in the sport centre JEREMI sport. Based on the results to develop proposals for improving services and increase customer's satisfaction. Methods: The research used a qualitative and quantitative method of questioning. For quantitative methods were used polling, for qualitative were used observation and interview. Results: The results are shown in graphs, tables, and cross classification. Then forwarded to the management of the sport center to increase customer's satisfaction. Key words: Sport marketing, service, service marketing mix, quality, expectationen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectSportovní marketingcs_CZ
dc.subjectslužbacs_CZ
dc.subjectmarketingový mix služebcs_CZ
dc.subjectkvalitacs_CZ
dc.subjectočekávánícs_CZ
dc.subjectSport marketingen_US
dc.subjectserviceen_US
dc.subjectservice marketing mixen_US
dc.subjectqualityen_US
dc.subjectexpectationen_US
dc.titleMarketingový výzkum spokojenosti zákazníků sportovního centra JEREMI sportcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2016
dcterms.dateAccepted2016-09-14
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId165044
dc.title.translatedMarketing Research of Customer's Satisfaction in Sport Centre JEREMI Sporten_US
dc.contributor.refereeRuda, Tomáš
dc.identifier.aleph002103780
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csNázev: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků sportovního centra JEREMI sport Cíle: Cílem práce bylo zjistit spokojenost zákazníků s nabízenými službami ve sportovním centru JEREMI sport a na základě výsledků vytvořit návrhy na zlepšení služeb ke zvýšení jejich spokojenosti. Metody: Pro výzkum byla použita jak kvalitativní, tak i kvantitativní metoda dotazování. Z kvantitativních metod bylo použito dotazování, z kvalitativních pak pozorování a rozhovor. Výsledky: Výsledky jsou znázorněny pomocí grafů, klasifikačních křížů a tabulek, a budou předány vedení sportovního centra jako podnět ke zlepšení služeb. Klíčová slova: Sportovní marketing, služba, marketingový mix služeb, kvalita, očekávánícs_CZ
uk.abstract.enTitle: Marketing Research of Customer's Satisfaction in Sport Centre JEREMI Sport Objectives: The aim of the study was to determine customer's satisfaction with services offered in the sport centre JEREMI sport. Based on the results to develop proposals for improving services and increase customer's satisfaction. Methods: The research used a qualitative and quantitative method of questioning. For quantitative methods were used polling, for qualitative were used observation and interview. Results: The results are shown in graphs, tables, and cross classification. Then forwarded to the management of the sport center to increase customer's satisfaction. Key words: Sport marketing, service, service marketing mix, quality, expectationen_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ
dc.identifier.lisID990021037800106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV