Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků sportovního centra JEREMI sport
Marketing Research of Customer's Satisfaction in Sport Centre JEREMI Sport
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/76608Identifikátory
SIS: 165044
Kolekce
- Kvalifikační práce [8709]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Ruda, Tomáš
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
14. 9. 2016
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
Sportovní marketing, služba, marketingový mix služeb, kvalita, očekáváníKlíčová slova (anglicky)
Sport marketing, service, service marketing mix, quality, expectationNázev: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků sportovního centra JEREMI sport Cíle: Cílem práce bylo zjistit spokojenost zákazníků s nabízenými službami ve sportovním centru JEREMI sport a na základě výsledků vytvořit návrhy na zlepšení služeb ke zvýšení jejich spokojenosti. Metody: Pro výzkum byla použita jak kvalitativní, tak i kvantitativní metoda dotazování. Z kvantitativních metod bylo použito dotazování, z kvalitativních pak pozorování a rozhovor. Výsledky: Výsledky jsou znázorněny pomocí grafů, klasifikačních křížů a tabulek, a budou předány vedení sportovního centra jako podnět ke zlepšení služeb. Klíčová slova: Sportovní marketing, služba, marketingový mix služeb, kvalita, očekávání
Title: Marketing Research of Customer's Satisfaction in Sport Centre JEREMI Sport Objectives: The aim of the study was to determine customer's satisfaction with services offered in the sport centre JEREMI sport. Based on the results to develop proposals for improving services and increase customer's satisfaction. Methods: The research used a qualitative and quantitative method of questioning. For quantitative methods were used polling, for qualitative were used observation and interview. Results: The results are shown in graphs, tables, and cross classification. Then forwarded to the management of the sport center to increase customer's satisfaction. Key words: Sport marketing, service, service marketing mix, quality, expectation