dc.contributor.advisor | Ostdiek, Gerald Robert | |
dc.creator | Vašíčková, Terezie | |
dc.date.accessioned | 2017-06-01T02:24:42Z | |
dc.date.available | 2017-06-01T02:24:42Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/75682 | |
dc.description.abstract | Práce došla k tomu, že lze aplikovat P4C ve českém školstvi, ale při tom je třeba regenerovat školství jako takové. V práci se rozebírají konkrétní body k tomuto cíli. Práce se zabývala výchovnou metodou PP a P4C a snažila se předestřít její následky na člověka nejen obecně, ale v českém prostředí. | cs_CZ |
dc.description.abstract | The work defends application of Pragmatic Pedagogy and Philosophy for Children in Czech education system. But for this is necessary to regenerate Czech education system itself. The work analyses specific steps which may lead to the target. It concerns with educational methods of Pragmatic Pedagogy and Philosophy for Children and it tries to forecast their impacts on (wo)man not only in general, but in Czech surroundings too. | en_US |
dc.language | English | cs_CZ |
dc.language.iso | en_US | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Husitská teologická fakulta | cs_CZ |
dc.title | The Philosophy for Children and Its Effect on Child's Adult Life | en_US |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2015 | |
dcterms.dateAccepted | 2015-09-07 | |
dc.description.department | HTF - Katedra filozofie | cs_CZ |
dc.description.faculty | Husitská teologická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Hussite Theological Faculty | en_US |
dc.identifier.repId | 150423 | |
dc.title.translated | Filozofie pro děti a její dopad na dospělý život dítěte | cs_CZ |
dc.contributor.referee | Hogenová, Anna | |
dc.identifier.aleph | 002027239 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | navazující magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Pravoslavná teologie - Filozofie | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Orthodox Theology - Philosophy | en_US |
thesis.degree.program | Teologie | cs_CZ |
thesis.degree.program | Theology | en_US |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Husitská teologická fakulta::HTF - Katedra filozofie | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Husitská teologická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Hussite Theological Faculty | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | HTF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Pravoslavná teologie - Filozofie | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Orthodox Theology - Philosophy | en_US |
uk.degree-program.cs | Teologie | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Theology | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Práce došla k tomu, že lze aplikovat P4C ve českém školstvi, ale při tom je třeba regenerovat školství jako takové. V práci se rozebírají konkrétní body k tomuto cíli. Práce se zabývala výchovnou metodou PP a P4C a snažila se předestřít její následky na člověka nejen obecně, ale v českém prostředí. | cs_CZ |
uk.abstract.en | The work defends application of Pragmatic Pedagogy and Philosophy for Children in Czech education system. But for this is necessary to regenerate Czech education system itself. The work analyses specific steps which may lead to the target. It concerns with educational methods of Pragmatic Pedagogy and Philosophy for Children and it tries to forecast their impacts on (wo)man not only in general, but in Czech surroundings too. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Husitská teologická fakulta, HTF - Katedra filozofie | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990020272390106986 | |