Zobrazit minimální záznam

Filozofie pro děti a její dopad na dospělý život dítěte
dc.contributor.advisorOstdiek, Gerald Robert
dc.creatorVašíčková, Terezie
dc.date.accessioned2017-06-01T02:24:42Z
dc.date.available2017-06-01T02:24:42Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/75682
dc.description.abstractPráce došla k tomu, že lze aplikovat P4C ve českém školstvi, ale při tom je třeba regenerovat školství jako takové. V práci se rozebírají konkrétní body k tomuto cíli. Práce se zabývala výchovnou metodou PP a P4C a snažila se předestřít její následky na člověka nejen obecně, ale v českém prostředí.cs_CZ
dc.description.abstractThe work defends application of Pragmatic Pedagogy and Philosophy for Children in Czech education system. But for this is necessary to regenerate Czech education system itself. The work analyses specific steps which may lead to the target. It concerns with educational methods of Pragmatic Pedagogy and Philosophy for Children and it tries to forecast their impacts on (wo)man not only in general, but in Czech surroundings too.en_US
dc.languageEnglishcs_CZ
dc.language.isoen_US
dc.publisherUniverzita Karlova, Husitská teologická fakultacs_CZ
dc.titleThe Philosophy for Children and Its Effect on Child's Adult Lifeen_US
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2015
dcterms.dateAccepted2015-09-07
dc.description.departmentHTF - Katedra filozofiecs_CZ
dc.description.facultyHusitská teologická fakultacs_CZ
dc.description.facultyHussite Theological Facultyen_US
dc.identifier.repId150423
dc.title.translatedFilozofie pro děti a její dopad na dospělý život dítětecs_CZ
dc.contributor.refereeHogenová, Anna
dc.identifier.aleph002027239
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePravoslavná teologie - Filozofiecs_CZ
thesis.degree.disciplineOrthodox Theology - Philosophyen_US
thesis.degree.programTeologiecs_CZ
thesis.degree.programTheologyen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csHusitská teologická fakulta::HTF - Katedra filozofiecs_CZ
uk.faculty-name.csHusitská teologická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enHussite Theological Facultyen_US
uk.faculty-abbr.csHTFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPravoslavná teologie - Filozofiecs_CZ
uk.degree-discipline.enOrthodox Theology - Philosophyen_US
uk.degree-program.csTeologiecs_CZ
uk.degree-program.enTheologyen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csPráce došla k tomu, že lze aplikovat P4C ve českém školstvi, ale při tom je třeba regenerovat školství jako takové. V práci se rozebírají konkrétní body k tomuto cíli. Práce se zabývala výchovnou metodou PP a P4C a snažila se předestřít její následky na člověka nejen obecně, ale v českém prostředí.cs_CZ
uk.abstract.enThe work defends application of Pragmatic Pedagogy and Philosophy for Children in Czech education system. But for this is necessary to regenerate Czech education system itself. The work analyses specific steps which may lead to the target. It concerns with educational methods of Pragmatic Pedagogy and Philosophy for Children and it tries to forecast their impacts on (wo)man not only in general, but in Czech surroundings too.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Husitská teologická fakulta, HTF - Katedra filozofiecs_CZ
dc.identifier.lisID990020272390106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV