The Philosophy for Children and Its Effect on Child's Adult Life
Filozofie pro děti a její dopad na dospělý život dítěte
diplomová práce (OBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/75682Identifikátory
SIS: 150423
Katalog UK: 990020272390106986
Kolekce
- Kvalifikační práce [2773]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Hogenová, Anna
Fakulta / součást
Husitská teologická fakulta
Obor
Pravoslavná teologie - Filozofie
Katedra / ústav / klinika
HTF - Katedra filozofie
Datum obhajoby
7. 9. 2015
Nakladatel
Univerzita Karlova, Husitská teologická fakultaJazyk
Angličtina
Známka
Výborně
Práce došla k tomu, že lze aplikovat P4C ve českém školstvi, ale při tom je třeba regenerovat školství jako takové. V práci se rozebírají konkrétní body k tomuto cíli. Práce se zabývala výchovnou metodou PP a P4C a snažila se předestřít její následky na člověka nejen obecně, ale v českém prostředí.
The work defends application of Pragmatic Pedagogy and Philosophy for Children in Czech education system. But for this is necessary to regenerate Czech education system itself. The work analyses specific steps which may lead to the target. It concerns with educational methods of Pragmatic Pedagogy and Philosophy for Children and it tries to forecast their impacts on (wo)man not only in general, but in Czech surroundings too.