Zobrazit minimální záznam

Geometric transformation in secondary school mathematics with the support of internet
dc.contributor.advisorRobová, Jarmila
dc.creatorPtáčková, Tereza
dc.date.accessioned2017-05-27T19:37:39Z
dc.date.available2017-05-27T19:37:39Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/72545
dc.description.abstractTato práce se zabývá geometrickými zobrazeními v rovině vyučovanými na středních školách. Práce má formu webových stránek, obsahuje řadu interaktivních prvků usnadňujících studentovi pochopení problému jako hypertextové odkazy či krokování postupu konstrukce. Práce obsahuje řadu řešených příkladů. Hlav- ní důraz je kladen na názornost řešení problémů, a to v podobě náčrtků a appletů s konstrukcí příkladů. Názornost je umocněna využitím appletů. Konstrukce se zobrazuje postupně podle jednotlivých kroků, jak student rý- suje na papír. V appletech s konstrukcí daného příkladu je každý krok kon- strukce doplněn i příslušným symbolickým zápisem. Vytvořené stránky mohou využívat studenti středních škol, ale i učitelé k demonstračním účelům.cs_CZ
dc.description.abstractThis work deals with geometric transformation in a plane in high school mathematics. The work is a web page, it contains several interactive components which help student to understand the problem like hyperlinks or stepping of the construction. The work contains several solved problems. Main emphasis is placed on illustration of problems in the form of drawings and construction. The illustration is better by using of applets. The applets show the steps of the construction one after another as the students proceed with the con- struction on a sheet of paper. Together with each step of construction its symbolic description is showed. Created web page could be used by high-school students as well as tea- chers to demonstrate the problem.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.subjectStředová souměrnostcs_CZ
dc.subjectosová souměrnostcs_CZ
dc.subjectposunutícs_CZ
dc.subjectotočenícs_CZ
dc.subjectstejnolehlostcs_CZ
dc.subjectPoint reflectionen_US
dc.subjectreflection symmetryen_US
dc.subjecttranslationen_US
dc.subjectrotationen_US
dc.subjecthomothecyen_US
dc.titleGeometrická zobrazení ve středoškolské matematice s podporou internetucs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2014
dcterms.dateAccepted2014-06-23
dc.description.departmentDepartment of Mathematics Educationen_US
dc.description.departmentKatedra didaktiky matematikycs_CZ
dc.description.facultyMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Mathematics and Physicsen_US
dc.identifier.repId141076
dc.title.translatedGeometric transformation in secondary school mathematics with the support of interneten_US
dc.contributor.refereeŠtěpánová, Martina
dc.identifier.aleph001785847
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMatematika zaměřená na vzdělávánícs_CZ
thesis.degree.disciplineMathematics directed towards educationen_US
thesis.degree.programMatematikacs_CZ
thesis.degree.programMathematicsen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csMatematicko-fyzikální fakulta::Katedra didaktiky matematikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Mathematics and Physics::Department of Mathematics Educationen_US
uk.faculty-name.csMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Mathematics and Physicsen_US
uk.faculty-abbr.csMFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csMatematika zaměřená na vzdělávánícs_CZ
uk.degree-discipline.enMathematics directed towards educationen_US
uk.degree-program.csMatematikacs_CZ
uk.degree-program.enMathematicsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTato práce se zabývá geometrickými zobrazeními v rovině vyučovanými na středních školách. Práce má formu webových stránek, obsahuje řadu interaktivních prvků usnadňujících studentovi pochopení problému jako hypertextové odkazy či krokování postupu konstrukce. Práce obsahuje řadu řešených příkladů. Hlav- ní důraz je kladen na názornost řešení problémů, a to v podobě náčrtků a appletů s konstrukcí příkladů. Názornost je umocněna využitím appletů. Konstrukce se zobrazuje postupně podle jednotlivých kroků, jak student rý- suje na papír. V appletech s konstrukcí daného příkladu je každý krok kon- strukce doplněn i příslušným symbolickým zápisem. Vytvořené stránky mohou využívat studenti středních škol, ale i učitelé k demonstračním účelům.cs_CZ
uk.abstract.enThis work deals with geometric transformation in a plane in high school mathematics. The work is a web page, it contains several interactive components which help student to understand the problem like hyperlinks or stepping of the construction. The work contains several solved problems. Main emphasis is placed on illustration of problems in the form of drawings and construction. The illustration is better by using of applets. The applets show the steps of the construction one after another as the students proceed with the con- struction on a sheet of paper. Together with each step of construction its symbolic description is showed. Created web page could be used by high-school students as well as tea- chers to demonstrate the problem.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, Katedra didaktiky matematikycs_CZ
dc.identifier.lisID990017858470106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV