Využití Hamblinova přístupu k evaluaci vzdělávacích aktivit
Using of Hamblin's Approach to Evaluation of Educational Activities
bachelor thesis (DEFENDED)

View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/70199Identifiers
Study Information System: 137599
Collections
- Kvalifikační práce [23975]
Author
Advisor
Referee
Mühlpachr, Pavel
Faculty / Institute
Faculty of Arts
Discipline
Adult Education and Personnel Management
Department
Department of Adult Education and Personnel Management
Date of defense
11. 9. 2014
Publisher
Univerzita Karlova, Filozofická fakultaLanguage
Czech
Grade
Good
Keywords (Czech)
Evaluace, hodnocení, vzdělávací aktivita,úroveň reakcí, úroveň učení, úroveň pracovního chování, úroveň organizace, úroveň hodnot, vzdělávání v organizaci, otevřený vzdělávací kurzKeywords (English)
Evaluation, educational aktivity, reaction level, learning level, job behaviour level, organisation level, ultimate value level, education in an organization, open courseTato bakalářská práce se zabývá Hamblinovým modelem evaluace vzdělávacích aktivit, který tento autor v roce 1974 popsal v publikaci Evaluation and Control of Training. Model se skládá z pěti na sebe navazujících úrovní, které jsou v práci podrobně vysvětleny. Po charakterizování každé úrovně následuje výčet a popis metod, pomocí nichž lze aspekty evaluace na každé úrovni hodnotit. Hamblin svůj model evaluace vytvořil pro potřeby vzdělávání v organizaci. Cílem práce je ověřit, zda lze tento model využít i pro evaluaci otevřeného vzdělávací kurzu, případně jak je potřeba ho pro evaluaci otevřeného kurzu upravit. Klíčová slova Evaluace, hodnocení, Hamblinův přístup k evaluaci, evaluace reakcí, evaluace učení, evaluace pracovního chování, evaluace organizace, evaluace konečných hodnot, vzdělávání, kurz.
Tato bakalářská práce se zabývá Hamblinovým modelem evaluace vzdělávacích aktivit, který tento autor v roce 1974 popsal v publikaci Evaluation and Control of Training. Model se skládá z pěti na sebe navazujících úrovní, které jsou v práci podrobně vysvětleny. Po charakterizování každé úrovně následuje výčet a popis metod, pomocí nichž lze aspekty evaluace na každé úrovni hodnotit. Hamblin svůj model evaluace vytvořil pro potřeby vzdělávání v organizaci. Cílem práce je ověřit, zda lze tento model využít i pro evaluaci otevřeného vzdělávací kurzu, případně jak je potřeba ho pro evaluaci otevřeného kurzu upravit. Klíčová slova Evaluace, hodnocení, Hamblinův přístup k evaluaci, evaluace reakcí, evaluace učení, evaluace pracovního chování, evaluace organizace, evaluace konečných hodnot, vzdělávání, kurz.
Citace dokumentu
Metadata
Show full item recordRelated items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Vstupní úroveň tlumočnických a jazykových dovedností tlumočníků znakového jazyka
Defence status: DEFENDEDWeiserová, Hana (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2012)Date of defense: 14. 9. 2012Bakalářská práce se zabývá popisem jazykových kompetencí v českém jazyce, v českém znakovém jazyce a tlumočnických dovedností tlumočníků znakového jazyka odpovídajících úrovni B2 dle Společného evropského referenčního rámce ... -
Jak hodnotí úroveň obtížnosti vybraných matematických úloh žáci ve věku 11 - 12 let
Defence status: NOT DEFENDEDBlatská, Dagmar (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2017)Date of defense: 9. 1. 2017 -
Jak hodnotí úroveň obtížnosti vybraných slovních úloh žáci ve věku 11 - 12 let
Defence status: DEFENDEDBlatská, Dagmar (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2017)Date of defense: 22. 5. 2017