Zobrazit minimální záznam

Geometry in Advertisements
Geometrie v reklamě
dc.contributor.advisorŠarounová, Alena
dc.creatorQuittnerová, Lucia
dc.date.accessioned2017-03-30T14:32:50Z
dc.date.available2017-03-30T14:32:50Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/6980
dc.description.abstractNazov prace: Geomctria v reklamc - graficke zobrazovanie Autor: Lucia Quittnerova Katedra: Didaktika matematiky Veduci bakalarskej prace: PhDr. Alena Sarounova, CSc. Email veduceho: sarounov@karlin.mff.cuni.cz Abstrakt: Tymto textom by som chcela ukazat' rozne moznosti grafickeho zobrazovania. Na zaciatku tcxtu som uviedla strucny historicky uvod. V d'alsej casti som citatel'a zoznamila s popisnou statistikou, ktorii som v texte pouzfvala. Rozdelenie grafov podfa typu je najobsiahlejsou casl'ou tejlo prace. Dolezity jc i vyber grafu, ktory spravne vystihnc informacie, ktore chceme zobrazit', preto som sa venovala i tcjto problematike. V d'alsej casti textu som ukazala, ako spravne zobrazit' graf a na ktore parametre sa zamerat'. Prfklady roznych typov klamnych, alebo zavadzajucich grafov a obrazkov som prczentovala v zavcrecnej casti prace. Kl'ucova slova: graficke zobrazovanie, typy grafov, zneuzitie grafov Title: Geometry in advertisement - graphs Author: Lucia Quittnerova Department: Didactics mathematics Supervisor: PhDr. Alena Sarounova, CSc. Supervisor's e-mail address: sarounov@karlin.mff.cuni.cz Abstract: I would like to show various possibilities of displaying graphs. A short historical introduction opens the text. In its next part is the reader acquainted with the basic notions of descriptive...cs_CZ
dc.description.abstractNazov prace: Geomctria v reklamc - graficke zobrazovanie Autor: Lucia Quittnerova Katedra: Didaktika matematiky Veduci bakalarskej prace: PhDr. Alena Sarounova, CSc. Email veduceho: sarounov@karlin.mff.cuni.cz Abstrakt: Tymto textom by som chcela ukazat' rozne moznosti grafickeho zobrazovania. Na zaciatku tcxtu som uviedla strucny historicky uvod. V d'alsej casti som citatel'a zoznamila s popisnou statistikou, ktorii som v texte pouzfvala. Rozdelenie grafov podfa typu je najobsiahlejsou casl'ou tejlo prace. Dolezity jc i vyber grafu, ktory spravne vystihnc informacie, ktore chceme zobrazit', preto som sa venovala i tcjto problematike. V d'alsej casti textu som ukazala, ako spravne zobrazit' graf a na ktore parametre sa zamerat'. Prfklady roznych typov klamnych, alebo zavadzajucich grafov a obrazkov som prczentovala v zavcrecnej casti prace. Kl'ucova slova: graficke zobrazovanie, typy grafov, zneuzitie grafov Title: Geometry in advertisement - graphs Author: Lucia Quittnerova Department: Didactics mathematics Supervisor: PhDr. Alena Sarounova, CSc. Supervisor's e-mail address: sarounov@karlin.mff.cuni.cz Abstract: I would like to show various possibilities of displaying graphs. A short historical introduction opens the text. In its next part is the reader acquainted with the basic notions of descriptive...en_US
dc.languageSlovenčinacs_CZ
dc.language.isosk_SK
dc.publisherUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.titleGeometrie v reklaměsk_SK
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2006
dcterms.dateAccepted2006-09-21
dc.description.departmentKatedra didaktiky matematikycs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Mathematics Educationen_US
dc.description.facultyFaculty of Mathematics and Physicsen_US
dc.description.facultyMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.identifier.repId44000
dc.title.translatedGeometry in Advertisementsen_US
dc.title.translatedGeometrie v reklaměcs_CZ
dc.contributor.refereeErnestová, Martina
dc.identifier.aleph001163704
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePhysics Directed Towards Educationen_US
thesis.degree.disciplineFyzika zaměřená na vzdělávánícs_CZ
thesis.degree.programPhysicsen_US
thesis.degree.programFyzikacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csMatematicko-fyzikální fakulta::Katedra didaktiky matematikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Mathematics and Physics::Department of Mathematics Educationen_US
uk.faculty-name.csMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Mathematics and Physicsen_US
uk.faculty-abbr.csMFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csFyzika zaměřená na vzdělávánícs_CZ
uk.degree-discipline.enPhysics Directed Towards Educationen_US
uk.degree-program.csFyzikacs_CZ
uk.degree-program.enPhysicsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csNazov prace: Geomctria v reklamc - graficke zobrazovanie Autor: Lucia Quittnerova Katedra: Didaktika matematiky Veduci bakalarskej prace: PhDr. Alena Sarounova, CSc. Email veduceho: sarounov@karlin.mff.cuni.cz Abstrakt: Tymto textom by som chcela ukazat' rozne moznosti grafickeho zobrazovania. Na zaciatku tcxtu som uviedla strucny historicky uvod. V d'alsej casti som citatel'a zoznamila s popisnou statistikou, ktorii som v texte pouzfvala. Rozdelenie grafov podfa typu je najobsiahlejsou casl'ou tejlo prace. Dolezity jc i vyber grafu, ktory spravne vystihnc informacie, ktore chceme zobrazit', preto som sa venovala i tcjto problematike. V d'alsej casti textu som ukazala, ako spravne zobrazit' graf a na ktore parametre sa zamerat'. Prfklady roznych typov klamnych, alebo zavadzajucich grafov a obrazkov som prczentovala v zavcrecnej casti prace. Kl'ucova slova: graficke zobrazovanie, typy grafov, zneuzitie grafov Title: Geometry in advertisement - graphs Author: Lucia Quittnerova Department: Didactics mathematics Supervisor: PhDr. Alena Sarounova, CSc. Supervisor's e-mail address: sarounov@karlin.mff.cuni.cz Abstract: I would like to show various possibilities of displaying graphs. A short historical introduction opens the text. In its next part is the reader acquainted with the basic notions of descriptive...cs_CZ
uk.abstract.enNazov prace: Geomctria v reklamc - graficke zobrazovanie Autor: Lucia Quittnerova Katedra: Didaktika matematiky Veduci bakalarskej prace: PhDr. Alena Sarounova, CSc. Email veduceho: sarounov@karlin.mff.cuni.cz Abstrakt: Tymto textom by som chcela ukazat' rozne moznosti grafickeho zobrazovania. Na zaciatku tcxtu som uviedla strucny historicky uvod. V d'alsej casti som citatel'a zoznamila s popisnou statistikou, ktorii som v texte pouzfvala. Rozdelenie grafov podfa typu je najobsiahlejsou casl'ou tejlo prace. Dolezity jc i vyber grafu, ktory spravne vystihnc informacie, ktore chceme zobrazit', preto som sa venovala i tcjto problematike. V d'alsej casti textu som ukazala, ako spravne zobrazit' graf a na ktore parametre sa zamerat'. Prfklady roznych typov klamnych, alebo zavadzajucich grafov a obrazkov som prczentovala v zavcrecnej casti prace. Kl'ucova slova: graficke zobrazovanie, typy grafov, zneuzitie grafov Title: Geometry in advertisement - graphs Author: Lucia Quittnerova Department: Didactics mathematics Supervisor: PhDr. Alena Sarounova, CSc. Supervisor's e-mail address: sarounov@karlin.mff.cuni.cz Abstract: I would like to show various possibilities of displaying graphs. A short historical introduction opens the text. In its next part is the reader acquainted with the basic notions of descriptive...en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, Katedra didaktiky matematikycs_CZ
dc.identifier.lisID990011637040106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV