Magazín Bel Mondo a jeho místo na mediálním trhu
Bel Mondo magazine and its place on the media market
bachelor thesis (DEFENDED)
View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/68839Identifiers
Study Information System: 138647
Collections
- Kvalifikační práce [18180]
Author
Advisor
Referee
Kopáč, Radim
Faculty / Institute
Faculty of Social Sciences
Discipline
Journalism
Department
Department of Journalism
Date of defense
18. 6. 2014
Publisher
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědLanguage
Czech
Grade
Excellent
Keywords (Czech)
magazín, lifestylový magazín, měsíčník, mediální trh, konkurence, vydavatelstvíKeywords (English)
magazine, lifestyle magazine, monthly, media market, competition, publishing houseCitace dokumentu
Metadata
Show full item recordRelated items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Od konstrukce mediální reality k sociálnímu stereotypu v tištěné reklamě
Defence status: DEFENDEDTalácko, Aleš (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2009)Date of defense: 22. 6. 2009Diplomová práce "Od konstrukce mediální reality k sociálnímu stereotypu v tištěné reklamě" pojednává o stereotypních zobrazeních osob vyskytujících se v české časopisové produkci v prvním desetiletí 21. století. První část ... -
Magazín Bel Mondo: zrod nového společenského titulu a jeho proměny v prvním roce existence na českém mediálním trhu
Defence status: DEFENDEDBolková, Lucie (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2015)Date of defense: 27. 1. 2015Diplomová práce mapuje fungování společenského měsíčníku Bel Mondo, který na českém trhu vycházel v období od října 2012 do prosince 2013. Záměrem autorů bylo přinést na český trh nový typ časopisu, který bude po vzoru ... -
Firemní časopis, případová studie
Defence status: DEFENDEDDobiáš, Rudolf (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2015)Date of defense: 23. 6. 2015Práce popisuje oblast firemních magazínů v České republice, sdružení vydavatelů, soutěže, firmy specializované na produkci firemních tiskovin. Zvláštní pozornost je věnována doposud vykonaným průzkumům firemních médií. Pro ...