Magazín Bel Mondo a jeho místo na mediálním trhu
Bel Mondo magazine and its place on the media market
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/68839Identifikátory
SIS: 138647
Katalog UK: 990017844660106986
Kolekce
- Kvalifikační práce [19618]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Kopáč, Radim
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Žurnalistika
Katedra / ústav / klinika
Katedra žurnalistiky
Datum obhajoby
18. 6. 2014
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
magazín, lifestylový magazín, měsíčník, mediální trh, konkurence, vydavatelstvíKlíčová slova (anglicky)
magazine, lifestyle magazine, monthly, media market, competition, publishing houseCitace dokumentu
Metadata
Zobrazit celý záznamSouvisející záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Od konstrukce mediální reality k sociálnímu stereotypu v tištěné reklamě
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOTalácko, Aleš (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2009)Datum obhajoby: 22. 6. 2009Diplomová práce "Od konstrukce mediální reality k sociálnímu stereotypu v tištěné reklamě" pojednává o stereotypních zobrazeních osob vyskytujících se v české časopisové produkci v prvním desetiletí 21. století. První část ... -
Magazín Bel Mondo: zrod nového společenského titulu a jeho proměny v prvním roce existence na českém mediálním trhu
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOBolková, Lucie (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2015)Datum obhajoby: 27. 1. 2015Diplomová práce mapuje fungování společenského měsíčníku Bel Mondo, který na českém trhu vycházel v období od října 2012 do prosince 2013. Záměrem autorů bylo přinést na český trh nový typ časopisu, který bude po vzoru ... -
Firemní časopis, případová studie
Výsledek obhajoby: OBHÁJENODobiáš, Rudolf (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2015)Datum obhajoby: 23. 6. 2015Práce popisuje oblast firemních magazínů v České republice, sdružení vydavatelů, soutěže, firmy specializované na produkci firemních tiskovin. Zvláštní pozornost je věnována doposud vykonaným průzkumům firemních médií. Pro ...
