Analýza komunikace a argumentace Petra Nečase v období 2010-2013
Analysis of communication and argumentation of Petr Nečas in years 2010-2013
diploma thesis (DEFENDED)

View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/68693Identifiers
Study Information System: 152849
Collections
- Kvalifikační práce [18349]
Author
Advisor
Referee
Šoltys, Otakar
Faculty / Institute
Faculty of Social Sciences
Discipline
Media Studies
Department
Department of Media Studies
Date of defense
24. 6. 2015
Publisher
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědLanguage
Czech
Grade
Excellent
Keywords (Czech)
premiér, vystupování, neverbální komunikace, argumentace, pragmalingvistikaKeywords (English)
prime minister, public appearances, nonverbal communication, reasoning, pragmaticsPráce se věnuje analýze vystupování bývalého premiéra České republiky Petra Nečase, důraz je kladen na sledování a rozbor z pohledu pragmatické lingvistiky a argumentace. Při analýze je zohledňován také dobový kontext zejména konkrétní politické kauzy. Cílem práce je vytvořit charakteristiku vystupování zkoumané osoby, která může sloužit jako podklad pro další výzkumnou práci zejména v oblasti pragmatické lingvistiky, politického marketingu či politického PR. Pro analýzu byl zvolen kvalitativní přístup, jako materiály byly vybrány videozáznamy televizních debat, jednání Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky a tiskové konference z období, kdy Petr Nečas zastával pozici předsedy vlády. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Thesis aims on analyzing public appearances of former Czech prime minister Petr Nečas with special focus on pragmatics and reasoning. Whole analysis is performed with regard to political context. The goal of the thesis is creating complete characteristics, which can be used as a basis in future researches in pragmatics, political marketing or political PR. Using qualitative approach the thesis analyzes recordings from political debates, parliament meetings and press conferences from the era, when Petr Nečas was prime minister. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)