UniCredit Bank - využití sponzoringu UEFA Champions League
UniCredit Bank - the sponsorship utilisation of UEFA Champions League
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/67492Identifikátory
SIS: 130274
Kolekce
- Kvalifikační práce [8434]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Štědroň, Bohumír
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
6. 5. 2014
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Dobře
Klíčová slova (česky)
sport, sponzoring, reklama, Liga mistrů, UNICREDIT BankKlíčová slova (anglicky)
sport, sponsorship, advertising, UEFA Champions League, UniCredit BankNázev: UniCredit Bank - využítí sponzoringu UEFA Champions League. Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je analyzovat vzájemný sponzorský vztah mezi Ligou mistrů UEFA a UniCredit Bank. Na základě dosažených výsledků bude navrženo doporučení pro zlepšení sponzorské spolupráce. Metody: V této diplomové práci bude použito dotazníkového šetření, kdy tato metoda pomůže získat potřebné informace týkající se dopadů sponzoringu na českého fanouška. Dále metoda SWOT analýzy pomocí níž bude provedena analýza samotného přínosu sponzoringu pro UniCredit. A metoda případové studie, která bude analyzovat samotný sponzorský vztah se všemi jeho důsledky. Výsledky: Výsledky budou zpracovány v závislosti na zvolených cílech a budou interpretovány v samotné kapitole jako návrhy a doporučení pro zlepšení sponzorského vztahu. Klíčová slova: sport, sponzoring, reklama, Liga mistrů, UniCredit Bank
Title: UniCredit Bank - the sponsorship utilisation of UEFA Champions League. Objectives: The main objective of this diploma thesis is to analyze the mutual relationship of sponsoring between the UEFA Champions League and UniCredit Bank. Based on the results, recommendations for improvement of the sponsorship cooperation will be suggested. Methods: In this thesis will be used survey in order to obtain the necessary information regarding the impact of the sponsorship from czech fans. Furthermore, SWOT analysis method will be realized to analyze the actual benefit of the sponsorship for UniCredit. And method of case studies which will analyze itself sponsorship with all its consequences. Results: The results will be processed according to the selected objectives and will be interpreted in a separate chapter as suggestions and recommendations for the improvement of the sponsorship. Keywords: sport, sponsorship, advertising, UEFA Champions League, UniCredit Bank