Výzkum publika po roce 1989 : "od programových deníčků k audiometrům"
Audience research beyond 1989
diplomová práce (OBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/6713Identifikátory
SIS: 2150
Kolekce
- Kvalifikační práce [18441]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Jungová, Eliška
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Mediální studia
Katedra / ústav / klinika
Katedra mediálních studií
Datum obhajoby
27. 6. 2006
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Výborně
V diplomové práci Výzkum publika po roce 1989 jsem se pokusil postihnout vývoj tohoto oboru v našich zemích od počátku nejnovější demokratické éry země do konce roku 2005. Zaměřil jsem se na to výzkumné snažení, kterému se obecně říká komerční výzkum, protože se provádí za peníze organizací, jež mají různý zájem na tom, aby se dozvěděli co nejpřesnější informace o českém mediálním publiku. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
The aim of this thesis was to describe a coherent image of Czech commercial audience research history beyond 1989. We focused on substantial events in the field, the structure of its leading players and the methodology used. We can say there is no major difference between European (worldwide) audience research and the Czech one. According to opinions and verdicts of experts, Czech research might. be even on a little bit higher level than average. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)