Zobrazit minimální záznam

Audience research beyond 1989
dc.contributor.advisorKöppl, Daniel
dc.creatorCacák, Richard
dc.date.accessioned2017-06-16T08:45:02Z
dc.date.available2017-06-16T08:45:02Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/6713
dc.description.abstractThe aim of this thesis was to describe a coherent image of Czech commercial audience research history beyond 1989. We focused on substantial events in the field, the structure of its leading players and the methodology used. We can say there is no major difference between European (worldwide) audience research and the Czech one. According to opinions and verdicts of experts, Czech research might. be even on a little bit higher level than average. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
dc.description.abstractV diplomové práci Výzkum publika po roce 1989 jsem se pokusil postihnout vývoj tohoto oboru v našich zemích od počátku nejnovější demokratické éry země do konce roku 2005. Zaměřil jsem se na to výzkumné snažení, kterému se obecně říká komerční výzkum, protože se provádí za peníze organizací, jež mají různý zájem na tom, aby se dozvěděli co nejpřesnější informace o českém mediálním publiku. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.titleVýzkum publika po roce 1989 : "od programových deníčků k audiometrům"cs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2006
dcterms.dateAccepted2006-06-27
dc.description.departmentKatedra mediálních studiícs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Media Studiesen_US
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId2150
dc.title.translatedAudience research beyond 1989en_US
dc.contributor.refereeJungová, Eliška
dc.identifier.aleph000571149
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMedia Studiesen_US
thesis.degree.disciplineMediální studiacs_CZ
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra mediálních studiícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Media Studiesen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMediální studiacs_CZ
uk.degree-discipline.enMedia Studiesen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csV diplomové práci Výzkum publika po roce 1989 jsem se pokusil postihnout vývoj tohoto oboru v našich zemích od počátku nejnovější demokratické éry země do konce roku 2005. Zaměřil jsem se na to výzkumné snažení, kterému se obecně říká komerční výzkum, protože se provádí za peníze organizací, jež mají různý zájem na tom, aby se dozvěděli co nejpřesnější informace o českém mediálním publiku. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
uk.abstract.enThe aim of this thesis was to describe a coherent image of Czech commercial audience research history beyond 1989. We focused on substantial events in the field, the structure of its leading players and the methodology used. We can say there is no major difference between European (worldwide) audience research and the Czech one. According to opinions and verdicts of experts, Czech research might. be even on a little bit higher level than average. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra mediálních studiícs_CZ
dc.identifier.lisID990005711490106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV