Show simple item record

Korean game industry with a focus on online games from 2000 to the present
dc.contributor.advisorFerklová, Blanka
dc.creatorBišková, Lucie
dc.date.accessioned2017-05-26T21:15:38Z
dc.date.available2017-05-26T21:15:38Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/65671
dc.description.abstractHlavním předmětem bakalářské práce je analýza korejského herního průmyslu se zaměřením na online hry a nastínění možných cest, kterými se může v budoucnu ubírat. Pro lepší orientaci v dané oblasti jsou v první části práce vysvětleny základní pojmy a všeobecné typy onlinových her, na které je navázáno prezentování historie korejského herního průmyslu a zmínka již o jednotlivých hrách a jejich přínosu pro herní průmysl. Druhá část práce se soustředí na porovnání herního průmyslu mezi západními a asijskými hrami a ukazuje Koreu jako průkopníka eSportových šampionátů. Klíčová slova MMO, online hry, NCsoft, Nexon, eSport, mytologie her, World of Warcraft, korejské hry, adaptace hercs_CZ
dc.description.abstractThe aim of this thesis is to analyze Korean gaming industry with a focus on online games and to outline future possible path where the industry may go. For better orientation in the field I explain major terms and global gaming situation. I continue with a history of Korean gaming, major games themselves and the role they played on the bigger scene. The other part is focused on localization of Korean games in regions of North America and Europe and also shows South Korea as a pioneer in the field of global eSports. Keywords MMO, online games, NCsoft, Nexon, eSports, mythology of games, World of Warcraft, korean games, adaptationen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectMMOcs_CZ
dc.subjecton-line hrycs_CZ
dc.subjectkorejské hrycs_CZ
dc.subjectherní průmyslcs_CZ
dc.subjectmytologie hercs_CZ
dc.subjectadaptace hercs_CZ
dc.subjectMMOen_US
dc.subjecton-line gamesen_US
dc.subjectKorean gamesen_US
dc.subjectgame industryen_US
dc.subjectmythologyen_US
dc.subjectadaptationen_US
dc.titleKorejský herní průmysl se zaměřením na online hry od roku 2000 do současnostics_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2015
dcterms.dateAccepted2015-06-15
dc.description.departmentInstitute of East Asian Studiesen_US
dc.description.departmentÚstav Dálného východucs_CZ
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.identifier.repId151211
dc.title.translatedKorean game industry with a focus on online games from 2000 to the presenten_US
dc.contributor.refereeZemánek, Marek
dc.identifier.aleph002010246
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineKoreanistikacs_CZ
thesis.degree.disciplineKorean Studiesen_US
thesis.degree.programFilologiecs_CZ
thesis.degree.programPhilologyen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csKoreanistikacs_CZ
uk.degree-discipline.enKorean Studiesen_US
uk.degree-program.csFilologiecs_CZ
uk.degree-program.enPhilologyen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csHlavním předmětem bakalářské práce je analýza korejského herního průmyslu se zaměřením na online hry a nastínění možných cest, kterými se může v budoucnu ubírat. Pro lepší orientaci v dané oblasti jsou v první části práce vysvětleny základní pojmy a všeobecné typy onlinových her, na které je navázáno prezentování historie korejského herního průmyslu a zmínka již o jednotlivých hrách a jejich přínosu pro herní průmysl. Druhá část práce se soustředí na porovnání herního průmyslu mezi západními a asijskými hrami a ukazuje Koreu jako průkopníka eSportových šampionátů. Klíčová slova MMO, online hry, NCsoft, Nexon, eSport, mytologie her, World of Warcraft, korejské hry, adaptace hercs_CZ
uk.abstract.enThe aim of this thesis is to analyze Korean gaming industry with a focus on online games and to outline future possible path where the industry may go. For better orientation in the field I explain major terms and global gaming situation. I continue with a history of Korean gaming, major games themselves and the role they played on the bigger scene. The other part is focused on localization of Korean games in regions of North America and Europe and also shows South Korea as a pioneer in the field of global eSports. Keywords MMO, online games, NCsoft, Nexon, eSports, mythology of games, World of Warcraft, korean games, adaptationen_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Ústav Dálného východucs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV