Marketingová strategie Tatranu Omlux Střešovice
Marketing strategy of Tatran Omlux Střešovice
bachelor thesis (DEFENDED)
View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/65344Identifiers
Study Information System: 135337
Collections
- Kvalifikační práce [8844]
Author
Advisor
Referee
Voráček, Josef
Faculty / Institute
Faculty of Physical Education and Sport
Discipline
Sports Management
Department
Information is unavailable
Date of defense
11. 9. 2014
Publisher
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuLanguage
Czech
Grade
Good
Keywords (Czech)
florbal, Tatran Omlux Střešovice, sportovní marketing, analýzaKeywords (English)
floorball, Tatran Omlux Střešovice, sports marketing, analysisNázev: Marketingová strategie Tatranu Omlux Střešovice Cíle: Cílem této bakalářské práce je zhodnotit současné marketingové aktivity klubu Tatran Omlux Střešovice. Na základě získaných poznatků navrhnout taková opatření, která by vedla ke zvýšení návštěv a zájmu partnerů o klub. Metody: Případová studie, analýza klubových dokumentů, rozhovor, SWOT analýza Výsledky: Doporučené aktivity, kterými by klub měl zlepšit svůj marketingový mix jak vůči svým fanouškům tak partnerům. Klíčová slova: florbal, Tatran Omlux Střešovice, sportovní marketing, analýza
Title: Marketing strategy of Tatran Omlux Střešovice Objectives: The aim of this work is to evaluate the current marketing activities of club Tatran Omlux Střešovice. Based on the findings suggest such measures that would increase the interest of visitors and partners of the club. Methods: Case study, analysis of club the document, interview, SWOT analysis Results: Suggested activities that would improve the club had its marketing mix as to its fans and partners. Keywords: floorball, Tatran Omlux Střešovice, sports marketing, analysis