Show simple item record

Marketing strategy of Tatran Omlux Střešovice
dc.contributor.advisorŠtědroň, Bohumír
dc.creatorPodhráský, Michal
dc.date.accessioned2017-05-26T20:13:36Z
dc.date.available2017-05-26T20:13:36Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/65344
dc.description.abstractNázev: Marketingová strategie Tatranu Omlux Střešovice Cíle: Cílem této bakalářské práce je zhodnotit současné marketingové aktivity klubu Tatran Omlux Střešovice. Na základě získaných poznatků navrhnout taková opatření, která by vedla ke zvýšení návštěv a zájmu partnerů o klub. Metody: Případová studie, analýza klubových dokumentů, rozhovor, SWOT analýza Výsledky: Doporučené aktivity, kterými by klub měl zlepšit svůj marketingový mix jak vůči svým fanouškům tak partnerům. Klíčová slova: florbal, Tatran Omlux Střešovice, sportovní marketing, analýzacs_CZ
dc.description.abstractTitle: Marketing strategy of Tatran Omlux Střešovice Objectives: The aim of this work is to evaluate the current marketing activities of club Tatran Omlux Střešovice. Based on the findings suggest such measures that would increase the interest of visitors and partners of the club. Methods: Case study, analysis of club the document, interview, SWOT analysis Results: Suggested activities that would improve the club had its marketing mix as to its fans and partners. Keywords: floorball, Tatran Omlux Střešovice, sports marketing, analysisen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectflorbalcs_CZ
dc.subjectTatran Omlux Střešovicecs_CZ
dc.subjectsportovní marketingcs_CZ
dc.subjectanalýzacs_CZ
dc.subjectfloorballen_US
dc.subjectTatran Omlux Střešoviceen_US
dc.subjectsports marketingen_US
dc.subjectanalysisen_US
dc.titleMarketingová strategie Tatranu Omlux Střešovicecs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2014
dcterms.dateAccepted2014-09-11
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId135337
dc.title.translatedMarketing strategy of Tatran Omlux Střešoviceen_US
dc.contributor.refereeVoráček, Josef
dc.identifier.aleph001852550
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csNázev: Marketingová strategie Tatranu Omlux Střešovice Cíle: Cílem této bakalářské práce je zhodnotit současné marketingové aktivity klubu Tatran Omlux Střešovice. Na základě získaných poznatků navrhnout taková opatření, která by vedla ke zvýšení návštěv a zájmu partnerů o klub. Metody: Případová studie, analýza klubových dokumentů, rozhovor, SWOT analýza Výsledky: Doporučené aktivity, kterými by klub měl zlepšit svůj marketingový mix jak vůči svým fanouškům tak partnerům. Klíčová slova: florbal, Tatran Omlux Střešovice, sportovní marketing, analýzacs_CZ
uk.abstract.enTitle: Marketing strategy of Tatran Omlux Střešovice Objectives: The aim of this work is to evaluate the current marketing activities of club Tatran Omlux Střešovice. Based on the findings suggest such measures that would increase the interest of visitors and partners of the club. Methods: Case study, analysis of club the document, interview, SWOT analysis Results: Suggested activities that would improve the club had its marketing mix as to its fans and partners. Keywords: floorball, Tatran Omlux Střešovice, sports marketing, analysisen_US
uk.file-availabilityV
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV