Marketingová komunikace fitness World Class
Marketing communications of fitness World Class
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/64233Identifikátory
SIS: 134956
Kolekce
- Kvalifikační práce [8435]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Štědroň, Bohumír
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
14. 5. 2014
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
marketing, marketingová komunikace, reklama, fitness centrum, interviewKlíčová slova (anglicky)
marketing, marketing communications, advertisement, fitness centre, interviewNázev: Marketingová komunikace fitness World Class Cíl: Cílem je na základě provedených analýz zhodnotit současnou situaci marketingové komunikace a na jejich základě vytvořit návrh na zlepšení marketingové komunikace World Class pro rok 2015. Metody: V této práci byly využity metody analýzy textů a dokumentů. Za pomocí kvalitativní metody byl proveden strukturovaný rozhovor s club manažerkou společnosti. Výsledky: Výsledkem práce je nový kompletní návrh marketingové komunikace pro fitness centrum World Class na rok 2015. Návrh zahrnuje vylepšení propagace především v časopisech, lepší umístění venkovní reklamy, větší zaměřenost na internet, ale také byl návrh rozšířen o nové modernější nástroje - virální marketing a guerilla marketing. Pro jeho kompletnost byl vytvořen rozpočet na marketingovou komunikaci a časový harmonogram. Klíčová slova: marketing, marketingová komunikace, reklama, fitness centrum, interview
Title: Marketing communications of fitness World Class Objective: The aim is to evaluate the marketing communications of World Class fitness centre based on analysis and subsequently develop proposals to improve the marketing communications for the year 2015. Methods: In this thesis were used analysis of texts and documents. Using the qualitative method was conducted structured interview with the club manager of the company. Results: The result of this thesis is completely new design of marketing communications for World Class fitness centre for the year 2015. The proposal includes improvements of the advertisement in magazines, better placement of the outdoor advertisement, more emphasis on the online marketing. The proposal was expanded to include new modern tools - viral and guerilla marketing. For completeness was proposed a budget for marketing communications for the year 2015 and related timetable. Key words: marketing, marketing communications, advertising, fitness centre, interview