Show simple item record

Marketing communications of fitness World Class
dc.contributor.advisorVoráček, Josef
dc.creatorŠuranská, Anna
dc.date.accessioned2017-05-26T16:51:22Z
dc.date.available2017-05-26T16:51:22Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/64233
dc.description.abstractNázev: Marketingová komunikace fitness World Class Cíl: Cílem je na základě provedených analýz zhodnotit současnou situaci marketingové komunikace a na jejich základě vytvořit návrh na zlepšení marketingové komunikace World Class pro rok 2015. Metody: V této práci byly využity metody analýzy textů a dokumentů. Za pomocí kvalitativní metody byl proveden strukturovaný rozhovor s club manažerkou společnosti. Výsledky: Výsledkem práce je nový kompletní návrh marketingové komunikace pro fitness centrum World Class na rok 2015. Návrh zahrnuje vylepšení propagace především v časopisech, lepší umístění venkovní reklamy, větší zaměřenost na internet, ale také byl návrh rozšířen o nové modernější nástroje - virální marketing a guerilla marketing. Pro jeho kompletnost byl vytvořen rozpočet na marketingovou komunikaci a časový harmonogram. Klíčová slova: marketing, marketingová komunikace, reklama, fitness centrum, interviewcs_CZ
dc.description.abstractTitle: Marketing communications of fitness World Class Objective: The aim is to evaluate the marketing communications of World Class fitness centre based on analysis and subsequently develop proposals to improve the marketing communications for the year 2015. Methods: In this thesis were used analysis of texts and documents. Using the qualitative method was conducted structured interview with the club manager of the company. Results: The result of this thesis is completely new design of marketing communications for World Class fitness centre for the year 2015. The proposal includes improvements of the advertisement in magazines, better placement of the outdoor advertisement, more emphasis on the online marketing. The proposal was expanded to include new modern tools - viral and guerilla marketing. For completeness was proposed a budget for marketing communications for the year 2015 and related timetable. Key words: marketing, marketing communications, advertising, fitness centre, interviewen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectmarketingcs_CZ
dc.subjectmarketingová komunikacecs_CZ
dc.subjectreklamacs_CZ
dc.subjectfitness centrumcs_CZ
dc.subjectinterviewcs_CZ
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectmarketing communicationsen_US
dc.subjectadvertisementen_US
dc.subjectfitness centreen_US
dc.subjectinterviewen_US
dc.titleMarketingová komunikace fitness World Classcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2014
dcterms.dateAccepted2014-05-14
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId134956
dc.title.translatedMarketing communications of fitness World Classen_US
dc.contributor.refereeŠtědroň, Bohumír
dc.identifier.aleph001776105
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csNázev: Marketingová komunikace fitness World Class Cíl: Cílem je na základě provedených analýz zhodnotit současnou situaci marketingové komunikace a na jejich základě vytvořit návrh na zlepšení marketingové komunikace World Class pro rok 2015. Metody: V této práci byly využity metody analýzy textů a dokumentů. Za pomocí kvalitativní metody byl proveden strukturovaný rozhovor s club manažerkou společnosti. Výsledky: Výsledkem práce je nový kompletní návrh marketingové komunikace pro fitness centrum World Class na rok 2015. Návrh zahrnuje vylepšení propagace především v časopisech, lepší umístění venkovní reklamy, větší zaměřenost na internet, ale také byl návrh rozšířen o nové modernější nástroje - virální marketing a guerilla marketing. Pro jeho kompletnost byl vytvořen rozpočet na marketingovou komunikaci a časový harmonogram. Klíčová slova: marketing, marketingová komunikace, reklama, fitness centrum, interviewcs_CZ
uk.abstract.enTitle: Marketing communications of fitness World Class Objective: The aim is to evaluate the marketing communications of World Class fitness centre based on analysis and subsequently develop proposals to improve the marketing communications for the year 2015. Methods: In this thesis were used analysis of texts and documents. Using the qualitative method was conducted structured interview with the club manager of the company. Results: The result of this thesis is completely new design of marketing communications for World Class fitness centre for the year 2015. The proposal includes improvements of the advertisement in magazines, better placement of the outdoor advertisement, more emphasis on the online marketing. The proposal was expanded to include new modern tools - viral and guerilla marketing. For completeness was proposed a budget for marketing communications for the year 2015 and related timetable. Key words: marketing, marketing communications, advertising, fitness centre, interviewen_US
uk.file-availabilityV
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV