dc.contributor.advisor | Kmentová, Milena | |
dc.creator | Bürgerová, Marcela | |
dc.date.accessioned | 2017-05-26T10:25:21Z | |
dc.date.available | 2017-05-26T10:25:21Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/62152 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce představuje na základě autorčina dosavadního multidisciplinárního studia i praktických zkušeností možnosti nového didaktického materiálu pro elementární výuku hry na zobcovou flétnu v předškolním věku v prostředí základní umělecké školy. Experimentální vyučování ověřuje realizovatelnost a vlivy série hudebních příběhů na rozvoj nejen hudebních schopností dítěte, ale i na očekávané sociální a personální kompetence na počátku senzitivního období. | cs_CZ |
dc.description.abstract | Based on the author's multidisciplinary studies and practical experience, the bachelor thesis presents use of new didactic material for teaching elemental recorder skills to preschool aged children in elementary arts schools. Experimental teaching verifies possibilities and influences of musical stories on the development of children's musical skills as well as on their expected social and personal skills at the beginning of the sensitive period. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | Rozvoj hudebnosti | cs_CZ |
dc.subject | asociační představivost | cs_CZ |
dc.subject | synkretické myšlení | cs_CZ |
dc.subject | didaktická metoda | cs_CZ |
dc.subject | sociální a personální kompetence | cs_CZ |
dc.subject | hra na flétnu | cs_CZ |
dc.subject | koncentrace dítěte | cs_CZ |
dc.subject | Development of musical skills | en_US |
dc.subject | associative imagination | en_US |
dc.subject | syncretic thinking | en_US |
dc.subject | didactic method | en_US |
dc.subject | social and personal skills | en_US |
dc.subject | playing the flute | en_US |
dc.subject | child's concentration | en_US |
dc.title | Příběhy jako didaktický prostředek k osvojení elementárních dovedností hry na flétnu | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2014 | |
dcterms.dateAccepted | 2014-09-09 | |
dc.description.department | Katedra hudební výchovy | cs_CZ |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.identifier.repId | 135103 | |
dc.title.translated | Stories as the main device for learning elemental flute techniques | en_US |
dc.contributor.referee | Kodejška, Miloš | |
dc.identifier.aleph | 001851770 | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Pedagogika - Základy společenských věd se zaměřením na vzdělávání | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Pedagogy - Social Sciences Oriented at Education | en_US |
thesis.degree.program | Specializace v pedagogice | cs_CZ |
thesis.degree.program | Specialization in Education | en_US |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra hudební výchovy | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Pedagogika - Základy společenských věd se zaměřením na vzdělávání | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Pedagogy - Social Sciences Oriented at Education | en_US |
uk.degree-program.cs | Specializace v pedagogice | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Specialization in Education | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Bakalářská práce představuje na základě autorčina dosavadního multidisciplinárního studia i praktických zkušeností možnosti nového didaktického materiálu pro elementární výuku hry na zobcovou flétnu v předškolním věku v prostředí základní umělecké školy. Experimentální vyučování ověřuje realizovatelnost a vlivy série hudebních příběhů na rozvoj nejen hudebních schopností dítěte, ale i na očekávané sociální a personální kompetence na počátku senzitivního období. | cs_CZ |
uk.abstract.en | Based on the author's multidisciplinary studies and practical experience, the bachelor thesis presents use of new didactic material for teaching elemental recorder skills to preschool aged children in elementary arts schools. Experimental teaching verifies possibilities and influences of musical stories on the development of children's musical skills as well as on their expected social and personal skills at the beginning of the sensitive period. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra hudební výchovy | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990018517700106986 | |