dc.contributor.advisor | Brabec, Michal | |
dc.creator | Pišl, Bedřich | |
dc.date.accessioned | 2017-05-26T09:35:16Z | |
dc.date.available | 2017-05-26T09:35:16Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/61889 | |
dc.description.abstract | Práce popisuje návrh a realizaci strategické hry Citadel. Důraz je kladen na architekturu aplikace, která používá knihovnu Allegro pro vykreslování a ovládání a knihovnu Boost Serialization pro ukládání hry. Práce dále obsahuje popis technik použitých při implementaci. Těmi jsou zejména mapy vlivu a systém cílů použité umělou inteligencí, algoritmy pro hledání cest, technika plasma fraktálu pro generování map a varianta Dinicova algoritmu pro hledání maximálního toku. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | cs_CZ |
dc.description.abstract | This thesis describes design and implementation of a real-time strategy game Citadel. The emphasis is on application architecture, which uses Allegro library for graphics and controls and Boost Serialization library for saving the game. It also includes description of techniques used in implementation such as influence maps and a target system used by artificial intelligence, pathfinding algorithms, plasma fractal for map generation and a variant of Dinitz's algorithm for maximum flow. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta | cs_CZ |
dc.subject | strategie | cs_CZ |
dc.subject | hra | cs_CZ |
dc.subject | isometrie | cs_CZ |
dc.subject | strategy | en_US |
dc.subject | game | en_US |
dc.subject | isometric | en_US |
dc.title | Isometrická strategická hra Citadel | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2015 | |
dcterms.dateAccepted | 2015-06-15 | |
dc.description.department | Department of Software Engineering | en_US |
dc.description.department | Katedra softwarového inženýrství | cs_CZ |
dc.description.faculty | Matematicko-fyzikální fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Mathematics and Physics | en_US |
dc.identifier.repId | 157866 | |
dc.title.translated | Isometric strategy game Citadel | en_US |
dc.contributor.referee | Malý, Petr | |
dc.identifier.aleph | 002006621 | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Obecná informatika | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | General Computer Science | en_US |
thesis.degree.program | Informatika | cs_CZ |
thesis.degree.program | Computer Science | en_US |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Matematicko-fyzikální fakulta::Katedra softwarového inženýrství | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Mathematics and Physics::Department of Software Engineering | en_US |
uk.faculty-name.cs | Matematicko-fyzikální fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Mathematics and Physics | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | MFF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Obecná informatika | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | General Computer Science | en_US |
uk.degree-program.cs | Informatika | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Computer Science | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Práce popisuje návrh a realizaci strategické hry Citadel. Důraz je kladen na architekturu aplikace, která používá knihovnu Allegro pro vykreslování a ovládání a knihovnu Boost Serialization pro ukládání hry. Práce dále obsahuje popis technik použitých při implementaci. Těmi jsou zejména mapy vlivu a systém cílů použité umělou inteligencí, algoritmy pro hledání cest, technika plasma fraktálu pro generování map a varianta Dinicova algoritmu pro hledání maximálního toku. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | cs_CZ |
uk.abstract.en | This thesis describes design and implementation of a real-time strategy game Citadel. The emphasis is on application architecture, which uses Allegro library for graphics and controls and Boost Serialization library for saving the game. It also includes description of techniques used in implementation such as influence maps and a target system used by artificial intelligence, pathfinding algorithms, plasma fractal for map generation and a variant of Dinitz's algorithm for maximum flow. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, Katedra softwarového inženýrství | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990020066210106986 | |