Zobrazit minimální záznam

Isometric strategy game Citadel
dc.contributor.advisorBrabec, Michal
dc.creatorPišl, Bedřich
dc.date.accessioned2017-05-26T09:35:16Z
dc.date.available2017-05-26T09:35:16Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/61889
dc.description.abstractPráce popisuje návrh a realizaci strategické hry Citadel. Důraz je kladen na architekturu aplikace, která používá knihovnu Allegro pro vykreslování a ovládání a knihovnu Boost Serialization pro ukládání hry. Práce dále obsahuje popis technik použitých při implementaci. Těmi jsou zejména mapy vlivu a systém cílů použité umělou inteligencí, algoritmy pro hledání cest, technika plasma fraktálu pro generování map a varianta Dinicova algoritmu pro hledání maximálního toku. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
dc.description.abstractThis thesis describes design and implementation of a real-time strategy game Citadel. The emphasis is on application architecture, which uses Allegro library for graphics and controls and Boost Serialization library for saving the game. It also includes description of techniques used in implementation such as influence maps and a target system used by artificial intelligence, pathfinding algorithms, plasma fractal for map generation and a variant of Dinitz's algorithm for maximum flow. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.subjectstrategiecs_CZ
dc.subjecthracs_CZ
dc.subjectisometriecs_CZ
dc.subjectstrategyen_US
dc.subjectgameen_US
dc.subjectisometricen_US
dc.titleIsometrická strategická hra Citadelcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2015
dcterms.dateAccepted2015-06-15
dc.description.departmentDepartment of Software Engineeringen_US
dc.description.departmentKatedra softwarového inženýrstvícs_CZ
dc.description.facultyMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Mathematics and Physicsen_US
dc.identifier.repId157866
dc.title.translatedIsometric strategy game Citadelen_US
dc.contributor.refereeMalý, Petr
dc.identifier.aleph002006621
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineObecná informatikacs_CZ
thesis.degree.disciplineGeneral Computer Scienceen_US
thesis.degree.programInformatikacs_CZ
thesis.degree.programComputer Scienceen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csMatematicko-fyzikální fakulta::Katedra softwarového inženýrstvícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Mathematics and Physics::Department of Software Engineeringen_US
uk.faculty-name.csMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Mathematics and Physicsen_US
uk.faculty-abbr.csMFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csObecná informatikacs_CZ
uk.degree-discipline.enGeneral Computer Scienceen_US
uk.degree-program.csInformatikacs_CZ
uk.degree-program.enComputer Scienceen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csPráce popisuje návrh a realizaci strategické hry Citadel. Důraz je kladen na architekturu aplikace, která používá knihovnu Allegro pro vykreslování a ovládání a knihovnu Boost Serialization pro ukládání hry. Práce dále obsahuje popis technik použitých při implementaci. Těmi jsou zejména mapy vlivu a systém cílů použité umělou inteligencí, algoritmy pro hledání cest, technika plasma fraktálu pro generování map a varianta Dinicova algoritmu pro hledání maximálního toku. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
uk.abstract.enThis thesis describes design and implementation of a real-time strategy game Citadel. The emphasis is on application architecture, which uses Allegro library for graphics and controls and Boost Serialization library for saving the game. It also includes description of techniques used in implementation such as influence maps and a target system used by artificial intelligence, pathfinding algorithms, plasma fractal for map generation and a variant of Dinitz's algorithm for maximum flow. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, Katedra softwarového inženýrstvícs_CZ
dc.identifier.lisID990020066210106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV