Isometrická strategická hra Citadel
Isometric strategy game Citadel
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/61889Identifikátory
SIS: 157866
Kolekce
- Kvalifikační práce [11217]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Malý, Petr
Fakulta / součást
Matematicko-fyzikální fakulta
Obor
Obecná informatika
Katedra / ústav / klinika
Katedra softwarového inženýrství
Datum obhajoby
15. 6. 2015
Nakladatel
Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
strategie, hra, isometrieKlíčová slova (anglicky)
strategy, game, isometricPráce popisuje návrh a realizaci strategické hry Citadel. Důraz je kladen na architekturu aplikace, která používá knihovnu Allegro pro vykreslování a ovládání a knihovnu Boost Serialization pro ukládání hry. Práce dále obsahuje popis technik použitých při implementaci. Těmi jsou zejména mapy vlivu a systém cílů použité umělou inteligencí, algoritmy pro hledání cest, technika plasma fraktálu pro generování map a varianta Dinicova algoritmu pro hledání maximálního toku. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
This thesis describes design and implementation of a real-time strategy game Citadel. The emphasis is on application architecture, which uses Allegro library for graphics and controls and Boost Serialization library for saving the game. It also includes description of techniques used in implementation such as influence maps and a target system used by artificial intelligence, pathfinding algorithms, plasma fractal for map generation and a variant of Dinitz's algorithm for maximum flow. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)