Postoj k výživě a sebepojetí středoškolských studentů
Atittudes to Nutrition and Self-awarness of the secondary school students
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/61419Identifikátory
SIS: 123894
Kolekce
- Kvalifikační práce [8435]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Fialová, Ludmila
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
14. 5. 2013
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
Živiny, dieta, body image, marketingový výzkumKlíčová slova (anglicky)
nutrition, diet, body image, marketing researchNázev: Postoje k výživě a sebepojetí středoškolských studentů Cíle: Na základě informací zjištěných marketingovým průzkumem zhodnotit stravovací návyky a celkový životní styl dotazovaných respondentů a navrhnout řešení na zlepšení. Metody: Za zdroje dat byla zvolena primární kvantitativní data, která byla sbírána pomocí písemného dotazování. Základním souborem jsou studenti Obchodní akademie a Vyšší odborné školy Příbram. Výběrovým souborem je 190 studentů OA a VOŠ Příbram. Z toho 81 studentů oboru Ekonomické lyceum a 109 studentů oboru Obchodní akademie. Výsledky: Jednotlivé otázky z písemného dotazníku byly zpracovány a získané výsledky jsou znázorněny pomocí výsečových grafů. Klíčová slova: Živiny, dieta, body image, marketingový výzkum.
Title: Attitudes to Nutrition and Self-awareness of the secondary school students Objectives: To evaluate dietary habits and overall lifestyle of the respondents based on the information gained in a marketing enquiry and to suggest solutions for improvement. Methods: Quantitative data that was collected by a written questionnaire were chosen as the primary data source. The basic file is student of Business Academy and Vocational School in Pribram. The selection sample consists of 190 students of the above mentioned school. 81 students from the total number majoring in Economics Lyceum line and 109 students majoring in the Business Academy line. Results: Individual questions from the written questionnaire were processed and the results are illustrated using pie charts. Keywords: nutrition, diet, body image, marketing research