Typologie zákazníka pražských fitness center
Typology of Prague Fitness Center's Clients
diploma thesis (DEFENDED)

View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/60796Identifiers
Study Information System: 125456
Collections
- Kvalifikační práce [8921]
Author
Advisor
Consultant
Voráček, Josef
Referee
Janák, Vladimír
Faculty / Institute
Faculty of Physical Education and Sport
Discipline
Sports Management
Department
Information is unavailable
Date of defense
10. 5. 2013
Publisher
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuLanguage
Czech
Grade
Very good
Keywords (Czech)
fitness, segmentace, typologie, zákazník, marketing, marketingový zákazníkKeywords (English)
fitness, segmentation, typology, customer, marketing, marketing researchNázev práce: Typologie zákazníka pražských fitness center Cíle práce: Hlavním cílem tohoto výzkumu je vytvoření specifické typologie současných zákazníků pražských fitness center. Metody: Byl proveden kvantitativní marketingový výzkum, kde základní soubor byl tvořen 1004 respondenty. Výběr respondentů byl dvoustupňový náhodný - náhodný výběr fitness, náhodný výběr respondentů. V syntetické části byla použita analýza latentních tříd. Výsledky: Výsledky dotazování jsou prezentovány v analytické části práce, ověřují předem stanovené hypotézy, jsou důležitým zdrojem pro syntetickou část, kde pomocí analýzy latentních tříd jsou získány jednotlivé typy zákazníků fitness center v Praze. Muži, jako zákazníci pražských fitness center, se dělí na studenty, dravce a usedlíky. Ženy byly rozděleny na manažerky, lovkyně a studentky. Klíčová slova: fitness, segmentace, typologie, zákazník, marketing, marketingový výzkum
Abstract Title: Typology of Prague Fitness Center's Clients Goals: The main target of thesis is creating specify typology of prague fitness center's clients. Methods: For thesis was used Quantitative marketing research, number of respondent was 1004. In synthetic part, there was applicated latent class analysis. Results: Results from research are presented in the analytical part of the work, verify predetermined hypotheses and are an important source for synthetic part, where we used latent class analysis for individual client's typology. Men's type are student, go-getter and resident. Women's type are managers, hunter and student. Keywords: fitness, segmentation, typology, customer, marketing, marketing research