Zobrazit minimální záznam

Media campaigns of Silvio Berlusconi during general elections from 1994 to 2008
dc.contributor.advisorKöpplová, Barbara
dc.creatorPlaničková, Eliška
dc.date.accessioned2017-05-18T11:18:58Z
dc.date.available2017-05-18T11:18:58Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/59772
dc.description.abstractDiploma thesis "Media campaigns of Silvio Berlusconi during general elections from 1994 to 2008" deals with the election campaigns and their cover in mass media. It summarizes style of campaign of the Berlusconi's political party Forza Italia and his coalition. The thesis compares these campaigns with those of main opposition, left- central coalition. The beginning of the thesis devotes to the résumé of Berlusconi's biography and to his entry to the politics. Further chapters summarize political situation between single campaign and they describe these campaign including their media cover. Significant space is devoted to potential influence on voter's decision because of the Berlusconi's media empire and because of his control over dominant commercial television stations Mediaset.en_US
dc.description.abstractDiplomová práce "Mediální kampaně Silvia Berlusconiho během voleb do parlamentu v letech 1994 až 2008" se zabývá volebními kampaněmi a jejich mediálním pokrytím. Shrnuje styl kampaní Berlusconiho politické strany Forza Italia a jeho koalicí. Práce srovnává tyto kampaně s kampaněmi hlavního protikandidáta, levo-středové koalice. Začátek práce je věnován shrnutí Berlusconiho životopisu a popisuje jeho vstup do politiky. Další kapitoly shrnují politickou situaci mezi jednotlivými kampaněmi a popisují tyto kampaně včetně jejich pokrytí v médiích. Významný prostor je věnován potenciálnímu vlivu na rozhodnutí voličů při volbách prostřednictvím Berlusconiho vlastnictví největší komerční televizní stanicím Mediaset.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectSilvio Berlusconics_CZ
dc.subjectForza Italiacs_CZ
dc.subjectItáliecs_CZ
dc.subjectvolební kampaňcs_CZ
dc.subjectmedializace politikycs_CZ
dc.subjectmédiacs_CZ
dc.subjectSilvio Berlusconien_US
dc.subjectForza Italiaen_US
dc.subjectItalyen_US
dc.subjectelection campaignen_US
dc.subjectmediatization of politicsen_US
dc.subjectmediaen_US
dc.titleMediální kampaně Silvia Berlusconiho během voleb do parlamentu v letech 1994 až 2008cs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2013
dcterms.dateAccepted2013-01-28
dc.description.departmentDepartment of Media Studiesen_US
dc.description.departmentKatedra mediálních studiícs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId111962
dc.title.translatedMedia campaigns of Silvio Berlusconi during general elections from 1994 to 2008en_US
dc.contributor.refereeCebe, Jan
dc.identifier.aleph001558856
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMediální studiacs_CZ
thesis.degree.disciplineMedia Studiesen_US
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra mediálních studiícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Media Studiesen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMediální studiacs_CZ
uk.degree-discipline.enMedia Studiesen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csDiplomová práce "Mediální kampaně Silvia Berlusconiho během voleb do parlamentu v letech 1994 až 2008" se zabývá volebními kampaněmi a jejich mediálním pokrytím. Shrnuje styl kampaní Berlusconiho politické strany Forza Italia a jeho koalicí. Práce srovnává tyto kampaně s kampaněmi hlavního protikandidáta, levo-středové koalice. Začátek práce je věnován shrnutí Berlusconiho životopisu a popisuje jeho vstup do politiky. Další kapitoly shrnují politickou situaci mezi jednotlivými kampaněmi a popisují tyto kampaně včetně jejich pokrytí v médiích. Významný prostor je věnován potenciálnímu vlivu na rozhodnutí voličů při volbách prostřednictvím Berlusconiho vlastnictví největší komerční televizní stanicím Mediaset.cs_CZ
uk.abstract.enDiploma thesis "Media campaigns of Silvio Berlusconi during general elections from 1994 to 2008" deals with the election campaigns and their cover in mass media. It summarizes style of campaign of the Berlusconi's political party Forza Italia and his coalition. The thesis compares these campaigns with those of main opposition, left- central coalition. The beginning of the thesis devotes to the résumé of Berlusconi's biography and to his entry to the politics. Further chapters summarize political situation between single campaign and they describe these campaign including their media cover. Significant space is devoted to potential influence on voter's decision because of the Berlusconi's media empire and because of his control over dominant commercial television stations Mediaset.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra mediálních studiícs_CZ
dc.identifier.lisID990015588560106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV