Problematika vnímání vodního prostředí dětmi předškolního věku.
The issue of perception of the aquatic environment in preschool children.
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/59575Identifikátory
SIS: 135418
Kolekce
- Kvalifikační práce [18094]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Kuhnová, Věra
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy biologie - tělesná výchova
Katedra / ústav / klinika
Katedra tělesné výchovy
Datum obhajoby
10. 9. 2013
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Dobře
Klíčová slova (česky)
plavání, výuka, plavecké dovednosti, předškolní věk, vodní prostředí, dětiKlíčová slova (anglicky)
swimming lessons, swimming skills, preschool age, water environment, childrenDiplomová práce se zaměřuje na problematiku vnímání vodního prostředí u dětí předškolního věku. Poukazuje na rozdíly mezi dětmi úplnými začátečníky předškolního věku, kteří s plaváním začínají a dětmi, kteří se plavání věnují již od kojeneckého věku, ale začínají chodit na plavání samostatně bez rodičů. Pomocí zvolených, plaveckých testů zjišťuje rozdíly mezi skupinami dětí daného věku. Klíčová slova Vodní prostředí, Plavání, Plavecká výuka, Předškolní věk
This thesis focuses on the perception of the aquatic environment in preschool children. Highlights the differences between children of preschool age complete beginners who start with swimming and children, who are engaged in swimming since infancy, but they are going to swim alone without parents. With swimming, selected test detects differences between the age groups of children. Key words Aquatic environment, Swimming, Swimming lesson, Preschool age