Marketingový plán sportovního centra PRO-6 Squash centrum
Marketing plan of the Pro-6 Squash center
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/58403Identifikátory
SIS: 125296
Kolekce
- Kvalifikační práce [8829]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Pavlík, Marek
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
12. 9. 2013
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Název: Marketingový plán sportovního centra Pro-6 Squash centrum Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je na základě provedení situační analýzy, navržení marketingového plánu sportovního centra - Squash centrum Pro-6 - v pražských Kyjích. Marketingový plán by měl především napomoci rozšířit klientelu a tím zajistit sportovnímu centru růst zisku v době, kdy potřebuje získat co nejvíce finančních prostředků na přestavbu centra. Metody: V této práci jsem potřebné informace k provedení situační analýzy získala díky polostrukturovaným rozhovorům s majiteli sportovního centra Pro-6. Situační analýza se skládala ze sestavení BCG matice, segmentace trhu, provedení analýzy konkurence pomocí scoring modelu a ze SWOT analýzy. Na základě výsledků situační analýzy byly vytyčeny marketingové cíle a pak pomocí marketingového mixu sestaven marketingový plán sportovního centra. Výsledky: Zjistila jsem, že sportovní centrum Pro-6 má na trhu vybudované své pevné místo a ve srovnání s konkurencí si vede poměrně dobře. Přesto je potřeba zvýšit zisk sportovního centra. Marketingový plán byl sestaven tak, aby tohoto cíle dosáhl a to především rozšířením klientely centra. Klíčová slova: Marketing sportovních služeb, situační analýza, SWOT analýza, scoring model, BCG matice, marketingový mix
Title: Marketing plan of the Pro-6 Squash center Objectives: The main goal of this bachelor thesis is to propose a marketing plan for a squash center in Kyje, Prague, based on a situation analysis. The primary purpose of the plan is to widen the customer base and to secure the center's revenue growth, as the reconstruction of the center is currently being planned. Methods: For the purpose of creating a situation analysis, I have used a set of half- structured interviews with the center's owner. The situation analysis itself consists of setting a growth-share matrix, the market segmentation, competition analysis through a scoring model, and a SWOT analysis. Based on the results of the situation analysis, I have set all the marketing goals and using a marketing mix, finally set the marketing plan for the center. Results: I found out the Pro-6 squash center has a secured spot on the market and it has been running relatively well compared to its competition. However, it is now necessary to increase the revenues. The marketing plan was set to achieve this goal by widening the customer base. Keywords: Sports service marketing, situation analysis, SWOT analysis, scoring model, growth-share matrix, marketing mix