Show simple item record

Marketing plan of the Pro-6 Squash center
dc.contributor.advisorVoráček, Josef
dc.creatorRoubíčková, Anna
dc.date.accessioned2017-05-16T20:37:48Z
dc.date.available2017-05-16T20:37:48Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/58403
dc.description.abstractNázev: Marketingový plán sportovního centra Pro-6 Squash centrum Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je na základě provedení situační analýzy, navržení marketingového plánu sportovního centra - Squash centrum Pro-6 - v pražských Kyjích. Marketingový plán by měl především napomoci rozšířit klientelu a tím zajistit sportovnímu centru růst zisku v době, kdy potřebuje získat co nejvíce finančních prostředků na přestavbu centra. Metody: V této práci jsem potřebné informace k provedení situační analýzy získala díky polostrukturovaným rozhovorům s majiteli sportovního centra Pro-6. Situační analýza se skládala ze sestavení BCG matice, segmentace trhu, provedení analýzy konkurence pomocí scoring modelu a ze SWOT analýzy. Na základě výsledků situační analýzy byly vytyčeny marketingové cíle a pak pomocí marketingového mixu sestaven marketingový plán sportovního centra. Výsledky: Zjistila jsem, že sportovní centrum Pro-6 má na trhu vybudované své pevné místo a ve srovnání s konkurencí si vede poměrně dobře. Přesto je potřeba zvýšit zisk sportovního centra. Marketingový plán byl sestaven tak, aby tohoto cíle dosáhl a to především rozšířením klientely centra. Klíčová slova: Marketing sportovních služeb, situační analýza, SWOT analýza, scoring model, BCG matice, marketingový mixcs_CZ
dc.description.abstractTitle: Marketing plan of the Pro-6 Squash center Objectives: The main goal of this bachelor thesis is to propose a marketing plan for a squash center in Kyje, Prague, based on a situation analysis. The primary purpose of the plan is to widen the customer base and to secure the center's revenue growth, as the reconstruction of the center is currently being planned. Methods: For the purpose of creating a situation analysis, I have used a set of half- structured interviews with the center's owner. The situation analysis itself consists of setting a growth-share matrix, the market segmentation, competition analysis through a scoring model, and a SWOT analysis. Based on the results of the situation analysis, I have set all the marketing goals and using a marketing mix, finally set the marketing plan for the center. Results: I found out the Pro-6 squash center has a secured spot on the market and it has been running relatively well compared to its competition. However, it is now necessary to increase the revenues. The marketing plan was set to achieve this goal by widening the customer base. Keywords: Sports service marketing, situation analysis, SWOT analysis, scoring model, growth-share matrix, marketing mixen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.titleMarketingový plán sportovního centra PRO-6 Squash centrumcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2013
dcterms.dateAccepted2013-09-12
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.identifier.repId125296
dc.title.translatedMarketing plan of the Pro-6 Squash centeren_US
dc.contributor.refereePavlík, Marek
dc.identifier.aleph001623464
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csNázev: Marketingový plán sportovního centra Pro-6 Squash centrum Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je na základě provedení situační analýzy, navržení marketingového plánu sportovního centra - Squash centrum Pro-6 - v pražských Kyjích. Marketingový plán by měl především napomoci rozšířit klientelu a tím zajistit sportovnímu centru růst zisku v době, kdy potřebuje získat co nejvíce finančních prostředků na přestavbu centra. Metody: V této práci jsem potřebné informace k provedení situační analýzy získala díky polostrukturovaným rozhovorům s majiteli sportovního centra Pro-6. Situační analýza se skládala ze sestavení BCG matice, segmentace trhu, provedení analýzy konkurence pomocí scoring modelu a ze SWOT analýzy. Na základě výsledků situační analýzy byly vytyčeny marketingové cíle a pak pomocí marketingového mixu sestaven marketingový plán sportovního centra. Výsledky: Zjistila jsem, že sportovní centrum Pro-6 má na trhu vybudované své pevné místo a ve srovnání s konkurencí si vede poměrně dobře. Přesto je potřeba zvýšit zisk sportovního centra. Marketingový plán byl sestaven tak, aby tohoto cíle dosáhl a to především rozšířením klientely centra. Klíčová slova: Marketing sportovních služeb, situační analýza, SWOT analýza, scoring model, BCG matice, marketingový mixcs_CZ
uk.abstract.enTitle: Marketing plan of the Pro-6 Squash center Objectives: The main goal of this bachelor thesis is to propose a marketing plan for a squash center in Kyje, Prague, based on a situation analysis. The primary purpose of the plan is to widen the customer base and to secure the center's revenue growth, as the reconstruction of the center is currently being planned. Methods: For the purpose of creating a situation analysis, I have used a set of half- structured interviews with the center's owner. The situation analysis itself consists of setting a growth-share matrix, the market segmentation, competition analysis through a scoring model, and a SWOT analysis. Based on the results of the situation analysis, I have set all the marketing goals and using a marketing mix, finally set the marketing plan for the center. Results: I found out the Pro-6 squash center has a secured spot on the market and it has been running relatively well compared to its competition. However, it is now necessary to increase the revenues. The marketing plan was set to achieve this goal by widening the customer base. Keywords: Sports service marketing, situation analysis, SWOT analysis, scoring model, growth-share matrix, marketing mixen_US
uk.file-availabilityV
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV