Zobrazit minimální záznam

Comparison of target group members with selected components of their personality related to the evaluation of practical activities
dc.contributor.advisorVodáková, Jitka
dc.creatorBranichová, Eva
dc.date.accessioned2017-05-16T17:26:43Z
dc.date.available2017-05-16T17:26:43Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/57845
dc.description.abstractNÁZEV: Komparace vztahů členů cílové skupiny k praktickým činnostem s hodnocením vybraných složek jejich osobnosti AUTOR: Eva Branichová KATEDRA: Katedra informačních technologií a technické výchovy VEDOUCÍ PRÁCE: Doc. Ing. Jitka Vodáková, CSc. ABSTRAKT: V teoretické části jsem se snažila stručně shrnout, jak definujeme nadání, co je to tvořivost, funkční gramotnost a jemná motorika. V praktické části jsem informovala o výsledcích výzkumu pomocí testů funkční gramotnosti upravených pro děti, které ještě nejsou schopny samy číst, a Torranceho testů tvořivosti. Cílem výzkumu bylo zjistit a zaznamenat posun a vývoj vybraných schopností u vzorku nadaných žáků první třídy. Hypotézy, které jsem si v úvodu praktické části práce stanovila, se sice nepotvrdily všechny, ale u dětí byl zaznamenán viditelný posun ve všech sledovaných oblastech. KLÍČOVÁ SLOVA: nadané dítě, funkční gramotnost, jemná motorika, tvořivost, zájmové činnostics_CZ
dc.description.abstractTITLE: Comparison of target group members with selected components of their personality related to the evaluation of practical activities AUTHOR: Eva Branichová DEPARTMENT: Department of Information Technology and Technical Education SUPERVISOR: Doc. Ing. Jitka Vodáková, CSc. ABSTRACT: In the theoretical part of this thesis I have summarized definitions of talent, creativity, functional literacy and fine motor skills. In the practical part, I informed about the results of the research conducted using functional literacy tests (which I then modified so that they can be used by children who cannot read) and Torrance creativity tests. The aim was to identify and describe progress and development of selected skills in a sample of talented first graders. KLÍČOVÁ SLOVA: gifted child, functional literacy, fine motor skills, creativity, hobbiesen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleKomparace vztahů členů cílové skupiny k praktickým činnostem s hodnocením vybraných složek jejich osobnostics_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2014
dcterms.dateAccepted2014-01-07
dc.description.departmentKatedra informačních technologií a technické výchovycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId122892
dc.title.translatedComparison of target group members with selected components of their personality related to the evaluation of practical activitiesen_US
dc.contributor.refereeReitmayer, Ladislav
dc.identifier.aleph001672325
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineEducationen_US
thesis.degree.disciplineVychovatelstvícs_CZ
thesis.degree.programVychovatelstvícs_CZ
thesis.degree.programEducationen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra informačních technologií a technické výchovycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csVychovatelstvícs_CZ
uk.degree-discipline.enEducationen_US
uk.degree-program.csVychovatelstvícs_CZ
uk.degree-program.enEducationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csNÁZEV: Komparace vztahů členů cílové skupiny k praktickým činnostem s hodnocením vybraných složek jejich osobnosti AUTOR: Eva Branichová KATEDRA: Katedra informačních technologií a technické výchovy VEDOUCÍ PRÁCE: Doc. Ing. Jitka Vodáková, CSc. ABSTRAKT: V teoretické části jsem se snažila stručně shrnout, jak definujeme nadání, co je to tvořivost, funkční gramotnost a jemná motorika. V praktické části jsem informovala o výsledcích výzkumu pomocí testů funkční gramotnosti upravených pro děti, které ještě nejsou schopny samy číst, a Torranceho testů tvořivosti. Cílem výzkumu bylo zjistit a zaznamenat posun a vývoj vybraných schopností u vzorku nadaných žáků první třídy. Hypotézy, které jsem si v úvodu praktické části práce stanovila, se sice nepotvrdily všechny, ale u dětí byl zaznamenán viditelný posun ve všech sledovaných oblastech. KLÍČOVÁ SLOVA: nadané dítě, funkční gramotnost, jemná motorika, tvořivost, zájmové činnostics_CZ
uk.abstract.enTITLE: Comparison of target group members with selected components of their personality related to the evaluation of practical activities AUTHOR: Eva Branichová DEPARTMENT: Department of Information Technology and Technical Education SUPERVISOR: Doc. Ing. Jitka Vodáková, CSc. ABSTRACT: In the theoretical part of this thesis I have summarized definitions of talent, creativity, functional literacy and fine motor skills. In the practical part, I informed about the results of the research conducted using functional literacy tests (which I then modified so that they can be used by children who cannot read) and Torrance creativity tests. The aim was to identify and describe progress and development of selected skills in a sample of talented first graders. KLÍČOVÁ SLOVA: gifted child, functional literacy, fine motor skills, creativity, hobbiesen_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra informačních technologií a technické výchovycs_CZ
dc.identifier.lisID990016723250106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV