dc.contributor.advisor | Trojan, Václav | |
dc.creator | Šrejberová, Michaela | |
dc.date.accessioned | 2017-05-16T17:01:56Z | |
dc.date.available | 2017-05-16T17:01:56Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/57776 | |
dc.description.abstract | Závěrečná bakalářská práce se zabývá komunikací mezi vedoucími pracovníky ve sloučených základních školách a mateřských školách. V teoretické části jsou rozebrány jednotlivé typy komunikace. Především se zaměřuje na interní komunikaci mezi vedoucími pracovníky, zmiňuje bariéry v komunikaci a jejich eliminaci, důležitost poskytování a přijímání zpětné vazby při komunikaci, umění naslouchat a poslouchat, zabývá se druhy porad a zásadami při jejich vedení. V praktické části se závěrečná bakalářská práce snaží zmapovat míru spokojenosti v komunikaci mezi vedoucími pracovníky ve sloučených školách v náchodském a trutnovském regionu pomocí kvantitativního výzkumu. Jedná se o zmapování míry spokojenosti v komunikaci mezi ředitelem školy a vedoucím pracovníkem v mateřské škole. | cs_CZ |
dc.description.abstract | Final thesis deals with communications between executives in the merged primary schools and kindergartens. The theoretical part deals with various types of communication. Primarily focuses on internal communication among managers, mentions communication barriers and eliminate them, the importance of giving and receiving feedback in communication, ability to listen and obey, dealing with types of programs and policies for their management. In the practical part of the final work seeks to map the degree of satisfaction in communication between executives in the merged schools in Náchod and Trutnov region using quantitative research. This is the mapping degree of satisfaction in communication between the headteacher and senior executive in kindergarten. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | KLÍČOVÁ SLOVA Komunikace | cs_CZ |
dc.subject | komunikační prostředí | cs_CZ |
dc.subject | interní komunikace | cs_CZ |
dc.subject | komunikační bariéry | cs_CZ |
dc.subject | zpětná vazba | cs_CZ |
dc.subject | naslouchání | cs_CZ |
dc.subject | sloučený subjekt | cs_CZ |
dc.subject | KEYWORDS Communication | en_US |
dc.subject | communication environment | en_US |
dc.subject | internal communication | en_US |
dc.subject | communication barriers | en_US |
dc.subject | feedback | en_US |
dc.subject | listen | en_US |
dc.subject | the merged entity | en_US |
dc.title | Komunikace ve sloučených zařízeních | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2014 | |
dcterms.dateAccepted | 2014-01-16 | |
dc.description.department | Centrum školského managementu | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 133061 | |
dc.title.translated | Communication devices in the merged | en_US |
dc.contributor.referee | Lisnerová, Romana | |
dc.identifier.aleph | 001676367 | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | School Management | en_US |
thesis.degree.discipline | Školský management | cs_CZ |
thesis.degree.program | Specializace v pedagogice | cs_CZ |
thesis.degree.program | Specialization in Education | en_US |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Centrum školského managementu | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Školský management | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | School Management | en_US |
uk.degree-program.cs | Specializace v pedagogice | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Specialization in Education | en_US |
thesis.grade.cs | Dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Good | en_US |
uk.abstract.cs | Závěrečná bakalářská práce se zabývá komunikací mezi vedoucími pracovníky ve sloučených základních školách a mateřských školách. V teoretické části jsou rozebrány jednotlivé typy komunikace. Především se zaměřuje na interní komunikaci mezi vedoucími pracovníky, zmiňuje bariéry v komunikaci a jejich eliminaci, důležitost poskytování a přijímání zpětné vazby při komunikaci, umění naslouchat a poslouchat, zabývá se druhy porad a zásadami při jejich vedení. V praktické části se závěrečná bakalářská práce snaží zmapovat míru spokojenosti v komunikaci mezi vedoucími pracovníky ve sloučených školách v náchodském a trutnovském regionu pomocí kvantitativního výzkumu. Jedná se o zmapování míry spokojenosti v komunikaci mezi ředitelem školy a vedoucím pracovníkem v mateřské škole. | cs_CZ |
uk.abstract.en | Final thesis deals with communications between executives in the merged primary schools and kindergartens. The theoretical part deals with various types of communication. Primarily focuses on internal communication among managers, mentions communication barriers and eliminate them, the importance of giving and receiving feedback in communication, ability to listen and obey, dealing with types of programs and policies for their management. In the practical part of the final work seeks to map the degree of satisfaction in communication between executives in the merged schools in Náchod and Trutnov region using quantitative research. This is the mapping degree of satisfaction in communication between the headteacher and senior executive in kindergarten. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Centrum školského managementu | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990016763670106986 | |