Marketing a zavedení placených služeb v Dětském rehabilitačním stacionáři
Marketing and implementation of paid services in the Children's Rehabilitation Welfare Institution.
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/57759Identifikátory
SIS: 127183
Kolekce
- Kvalifikační práce [6509]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Trpišovský, Milan
Fakulta / součást
Fakulta humanitních studií
Obor
Řízení a supervize v sociálních a zdravotnických organizacích
Katedra / ústav / klinika
Katedra řízení a supervize v soc. a zdrav. organizacích
Datum obhajoby
24. 10. 2012
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta humanitních studiíJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Tato práce se zabývá marketingem spolu s popisem realizace změny v podobě zavedení placených služeb v Dětském rehabilitačním stacionáři Krajské Zdravotní a. s. - Nemocnice Teplice, o.z. Je rozdělena na dvě části. První část se zabývá teorií marketingu. Jejím cílem je představit a srozumitelně vysvětlit co je marketing, k čemu slouží a proč je důležitý. Při jejím čtení se seznámíte s historií a vývojem marketingu, seznámíte se s jeho základními pojmy, jako je například trh, zákazník, produkt nebo služba. Dále vám představím, co se skrývá pod pojmy marketingový mix a marketingová strategie a co je jejich součástí. Samostatnou kapitolou jsou specifika marketingu ve zdravotnictví. Praktická část má formu případové studie. Je ukázkou využití marketingu a jeho nástrojů v praxi. Popisuje jednotlivé části postupu při zavádění placených služeb v dětském rehabilitačním stacionáři. Obsahuje vysvětlení, proč bylo přistoupeno k tomuto kroku, popisuje způsob vedení zaměstnanců, analýzy, hledání cílové skupiny a následně i specifika s ní spojená, zpětnou vazbu a zhodnocení úspěšnosti projektu. Klíčová slova: marketing, marketingový mix, marketingová strategie, zákazník - klient, potřeba, produkt, služba
DESCRIPTION: This thesis deals with marketing along with description of the change management in the form implementation paid services in the Children's Rehabilitation Welfare Institution in Krajská Zdravotní, a.s. - Nemocnice Teplice,o.z. The thesis is divided into two parts. The first part deals with the theory of marketing. Its aim is to introduce and explain clearly what is marketing, what it is for and why it is important. When reading you learn about the history and development of marketing, learning about its basic concepts, such as the market, customer, product or service. Furthermore, I introduce what is meant by the marketing mix and marketing strategy and what is their part. A separate chapter is specifics of marketing in healthcare. The practical part has the form of case studies. Is an example of the use of marketing and its tools in practice. Describes each part of the procedure for the implementation of paid services in the children's rehabilitation welfare institution. It includes an explanation of why it was decided to take this step, it describes the manner of keeping employees, analysis, search and target specific groups associated with it, feedback and evaluation of the success of the project. Keywords: marketing, marketing mix, marketing strategy, customer - the client, request,...