Komparace výročních zpráv vydavatelství Bauer media a Sanoma media
Comparison of annual reports of Bauer media and Samona media publishers
bachelor thesis (DEFENDED)
View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/56083Identifiers
Study Information System: 111622
CU Caralogue: 990016014390106986
Collections
- Kvalifikační práce [19614]
Author
Advisor
Referee
Kubíčková, Vladimíra
Faculty / Institute
Faculty of Social Sciences
Discipline
Media Studies
Department
Department of Media Studies
Date of defense
18. 6. 2013
Publisher
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědLanguage
Czech
Grade
Excellent
Keywords (Czech)
Výroční zpráva, Bauer Media, Sanoma Media, firemní publikace, media jako značky, marketingová komunikaceKeywords (English)
Annual report, Bauer Media, Sanoma Media, corporate publication, media as brands, marketing communicationTato bakalářská práce pojednává o výročních zprávách jako nástroji účetním, finančním a marketingovém. Zabývá se použitím výročních zpráv pro účely splnění českých účetních zákonů a jako nástroj komunikační či marketingový. Právě funkce výroční zprávy jako nástroje utváření korporátní identity je v posledních letech stále častěji zmiňována a zdůrazňována. Cílem práce bylo se zaměřit také na tento fakt a zjistit, zda firmy této funkce využívají, či nikoliv. Práce popisuje základní funkce a obsah výročních zpráv se zaměřením na nejnovější trendy. Jejím hlavním cílem je zjistit, zda porovnávaná vydavatelství Bauer Media a Sanoma Media využívají výročních zpráv pouze pro splnění zákonem daných povinností, či také jako marketingový nástroj, který by pomohl upevnit pozici značky. Společnosti Bauer Media a Sanoma Media byly pro porovnání vybrány z důvodu jejich mezinárodního působení a podobného postavení na českém časopiseckém trhu. Bakalářská práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou jednak popsány základní poznatky o výročních zprávách, jednak představena obě porovnávaná vydavatelství. Část praktická se zabývá rozborem výroční zprávy vydavatelství Bauer Media a Sanoma Media za rok 2008. V závěru práce jsou zhodnoceny výsledky rozboru a navrženo doporučení firmám do...
This bachelor thesis deals with the annual report as an instrument for accounting, financial and marketing purposes. It focuses on the use of annual reports as to meet the Czech accounting law and as an instrument of marketing communication. The role of the annual report as a support by forming the corporate identity is being highlighted and mentioned often over the last few years. The aim of this thesis is to focus on this fact and determine whether the companies make a use of this function or not. This work describes the basic functions and content of annual reports focusing on the latest trends. Its main objective is to discover whether the compared publishers Bauer Media and Sanoma Media use the annual reports only to fulfill the obligations imposed by law, or also as a marketing tool that would help to strengthen the brand's position. Bauer Media and Sanoma Media were chosen for this comparison because of their international presence and a similar position in the Czech magazines market. The bachelor thesis is divided into two parts - a theoretical one and a practical one. The theoretical part first describes the basic characteristics of annual reports and both companies are introduced. The practical part deals with the analysis of annual reports of publishing houses Bauer Media and Sanoma...
Citace dokumentu
Metadata
Show full item recordRelated items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Trendy a vnímání efektivity nástrojů media ralations v oboru PR
Defence status: DEFENDEDČalounová, Markéta (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2023)Date of defense: 12. 9. 2023This bachelor's thesis focuses on media relations, which are part of the field of PR. It aims to describe the current situation in the Czech PR and to find out whether traditional media relations tools are still effective ... -
Role oborových médií ve vzdělání studentů marketingu
Defence status: DEFENDEDPenkov, Radoslav (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2019)Date of defense: 12. 6. 2019Bakalářská práce si klade za cíl popsat roli současných českých oborových médií v životě studentů a budoucích profesionálů z oblasti marketingové komunikace a public relations. Cílem práce je jednak zjistit vztah studentů ... -
Využití médií při výuce anglického jazyka v ČR
Defence status: DEFENDEDProcházková, Pavla (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2023)Date of defense: 1. 2. 2023Cílem diplomové práce s názvem "Využití médií při výuce anglického jazyka v ČR" ("Use of Media in English Lessons in the Czech Republic") je zhodnotit používání starých, klasických i nových médií pří výuce angličtiny na ...
