Zobrazit minimální záznam

Comparison of annual reports of Bauer media and Samona media publishers
dc.contributor.advisorKöpplová, Barbara
dc.creatorKlímová, Denisa
dc.date.accessioned2020-02-14T12:53:22Z
dc.date.available2020-02-14T12:53:22Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/56083
dc.description.abstractThis bachelor thesis deals with the annual report as an instrument for accounting, financial and marketing purposes. It focuses on the use of annual reports as to meet the Czech accounting law and as an instrument of marketing communication. The role of the annual report as a support by forming the corporate identity is being highlighted and mentioned often over the last few years. The aim of this thesis is to focus on this fact and determine whether the companies make a use of this function or not. This work describes the basic functions and content of annual reports focusing on the latest trends. Its main objective is to discover whether the compared publishers Bauer Media and Sanoma Media use the annual reports only to fulfill the obligations imposed by law, or also as a marketing tool that would help to strengthen the brand's position. Bauer Media and Sanoma Media were chosen for this comparison because of their international presence and a similar position in the Czech magazines market. The bachelor thesis is divided into two parts - a theoretical one and a practical one. The theoretical part first describes the basic characteristics of annual reports and both companies are introduced. The practical part deals with the analysis of annual reports of publishing houses Bauer Media and Sanoma...en_US
dc.description.abstractTato bakalářská práce pojednává o výročních zprávách jako nástroji účetním, finančním a marketingovém. Zabývá se použitím výročních zpráv pro účely splnění českých účetních zákonů a jako nástroj komunikační či marketingový. Právě funkce výroční zprávy jako nástroje utváření korporátní identity je v posledních letech stále častěji zmiňována a zdůrazňována. Cílem práce bylo se zaměřit také na tento fakt a zjistit, zda firmy této funkce využívají, či nikoliv. Práce popisuje základní funkce a obsah výročních zpráv se zaměřením na nejnovější trendy. Jejím hlavním cílem je zjistit, zda porovnávaná vydavatelství Bauer Media a Sanoma Media využívají výročních zpráv pouze pro splnění zákonem daných povinností, či také jako marketingový nástroj, který by pomohl upevnit pozici značky. Společnosti Bauer Media a Sanoma Media byly pro porovnání vybrány z důvodu jejich mezinárodního působení a podobného postavení na českém časopiseckém trhu. Bakalářská práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou jednak popsány základní poznatky o výročních zprávách, jednak představena obě porovnávaná vydavatelství. Část praktická se zabývá rozborem výroční zprávy vydavatelství Bauer Media a Sanoma Media za rok 2008. V závěru práce jsou zhodnoceny výsledky rozboru a navrženo doporučení firmám do...cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectAnnual reporten_US
dc.subjectBauer Mediaen_US
dc.subjectSanoma Mediaen_US
dc.subjectcorporate publicationen_US
dc.subjectmedia as brandsen_US
dc.subjectmarketing communicationen_US
dc.subjectVýroční zprávacs_CZ
dc.subjectBauer Mediacs_CZ
dc.subjectSanoma Mediacs_CZ
dc.subjectfiremní publikacecs_CZ
dc.subjectmedia jako značkycs_CZ
dc.subjectmarketingová komunikacecs_CZ
dc.titleKomparace výročních zpráv vydavatelství Bauer media a Sanoma mediacs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2013
dcterms.dateAccepted2013-06-18
dc.description.departmentKatedra mediálních studiícs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Media Studiesen_US
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId111622
dc.title.translatedComparison of annual reports of Bauer media and Samona media publishersen_US
dc.contributor.refereeKubíčková, Vladimíra
dc.identifier.aleph001601439
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMediální studiacs_CZ
thesis.degree.disciplineMedia Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra mediálních studiícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Media Studiesen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMediální studiacs_CZ
uk.degree-discipline.enMedia Studiesen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTato bakalářská práce pojednává o výročních zprávách jako nástroji účetním, finančním a marketingovém. Zabývá se použitím výročních zpráv pro účely splnění českých účetních zákonů a jako nástroj komunikační či marketingový. Právě funkce výroční zprávy jako nástroje utváření korporátní identity je v posledních letech stále častěji zmiňována a zdůrazňována. Cílem práce bylo se zaměřit také na tento fakt a zjistit, zda firmy této funkce využívají, či nikoliv. Práce popisuje základní funkce a obsah výročních zpráv se zaměřením na nejnovější trendy. Jejím hlavním cílem je zjistit, zda porovnávaná vydavatelství Bauer Media a Sanoma Media využívají výročních zpráv pouze pro splnění zákonem daných povinností, či také jako marketingový nástroj, který by pomohl upevnit pozici značky. Společnosti Bauer Media a Sanoma Media byly pro porovnání vybrány z důvodu jejich mezinárodního působení a podobného postavení na českém časopiseckém trhu. Bakalářská práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou jednak popsány základní poznatky o výročních zprávách, jednak představena obě porovnávaná vydavatelství. Část praktická se zabývá rozborem výroční zprávy vydavatelství Bauer Media a Sanoma Media za rok 2008. V závěru práce jsou zhodnoceny výsledky rozboru a navrženo doporučení firmám do...cs_CZ
uk.abstract.enThis bachelor thesis deals with the annual report as an instrument for accounting, financial and marketing purposes. It focuses on the use of annual reports as to meet the Czech accounting law and as an instrument of marketing communication. The role of the annual report as a support by forming the corporate identity is being highlighted and mentioned often over the last few years. The aim of this thesis is to focus on this fact and determine whether the companies make a use of this function or not. This work describes the basic functions and content of annual reports focusing on the latest trends. Its main objective is to discover whether the compared publishers Bauer Media and Sanoma Media use the annual reports only to fulfill the obligations imposed by law, or also as a marketing tool that would help to strengthen the brand's position. Bauer Media and Sanoma Media were chosen for this comparison because of their international presence and a similar position in the Czech magazines market. The bachelor thesis is divided into two parts - a theoretical one and a practical one. The theoretical part first describes the basic characteristics of annual reports and both companies are introduced. The practical part deals with the analysis of annual reports of publishing houses Bauer Media and Sanoma...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra mediálních studiícs_CZ
thesis.grade.code1
uk.publication-placePrahacs_CZ
dc.identifier.lisID990016014390106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV