Role oborových médií ve vzdělání studentů marketingu
Role of specialized media outlets in higher education of future marketing professionals
bachelor thesis (DEFENDED)

View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/107220Identifiers
Study Information System: 204421
Collections
- Kvalifikační práce [14457]
Author
Advisor
Referee
Klimeš, David
Faculty / Institute
Faculty of Social Sciences
Discipline
Marketing Communications and Public Relations
Department
Department of Marketing Communication and Public Relations
Date of defense
12. 6. 2019
Publisher
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědLanguage
Czech
Grade
Very good
Keywords (Czech)
Média, informační gramotnost, mediální gramotnost, studenti marketingu, marketingová média, oborová média, užívání médiíKeywords (English)
Media, Information literacy, media literacy, marketing students, marketing media, specialized media, media usageBakalářská práce si klade za cíl popsat roli současných českých oborových médií v životě studentů a budoucích profesionálů z oblasti marketingové komunikace a public relations. Cílem práce je jednak zjistit vztah studentů k aktualitám v oboru včetně primárních zdrojů těchto informací, jednak prozkoumat konkrétní návyky a motivace užívat oborová média. Přínosem práce by mělo být zjištění, jestli studenti vůbec oborová média konzumují, jak často a do jaké míry, včetně užitku, který jim tato specializovaná média přinášejí.
The aim of the bachelor thesis is to describe the role of present-day Czech marketing periodicals and online websites in the lives of students and future marketing and PR professionals. The aim of the thesis is not only to figure out student's approach to current marketing news and information but also to explore the habits and motivations behind marketing media consumption. This bachelor thesis should provide evidence if students even read the local marketing media outlets and if yes, what needs are those periodicals fulfilling.
Citace dokumentu
Metadata
Show full item recordRelated items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Změna vlastnických struktur českých médií na počátku 21.století - návrat do rukou domácích vlastníků
Defence status: DEFENDEDVojtová, Magdaléna (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2017)Date of defense: 21. 6. 2017Hlavním cílem této práce bylo provedení analýzy vývoje vlastnictví českého celostátního denního tisku v České republice v období 2008 - 2016. Vývoj vlastnictví ve sledovaném období byl analyzován v kontextu strukturálních ... -
Mediální obraz učňovského školství
Defence status: DEFENDEDStříbrný, Petr (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2020)Date of defense: 24. 9. 2020The aim of my bachelor thesis is to describe the media image of the apprentice education in Czech Republic between years 2005 and 2018. I will describe what was contained in newspaper articles related to the topic in chosen ... -
Krize, fúze, změny vlastníků a konsolidace - ekonomický vývoj vybraných mediálních skupin v letech 2009-2013
Defence status: DEFENDEDBeránek, Jan (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2017)Date of defense: 19. 9. 2017(abstrakt) Tato práce se věnuje proměnám vlastnictví českých zpravodajských médií v období tzv. celosvětové ekonomické krize let 2008-2013. Toto období v českých podmínkách charakterizuje postupný odchod zahraničních ...